Visa obesvarade inlägg | Visa aktiva trådar
Författare |
Meddelande |
Kaninmamma
Medlem
|
 Re: Vad har du gjort idag?
Jag och ufo har haft den trevliga Svante på besök 
|
1 april 2013, 06:32 |
|
 |
Meppe
Medlem
|
|
1 april 2013, 17:59 |
|
 |
Meppe
Medlem
|
Hittat ett forum jag borde ha letat upp senast den 4 februari 2013.
Kanske avslöjar vad det är för forum senare, men tills vidare är det här meddelandet en arkivnotering för min del.
|
1 april 2013, 19:36 |
|
 |
kullan
Medlem
|
Stickat, ätit smörgås,surfat på facebook samt pratat med pojkvännen
|
1 april 2013, 19:58 |
|
 |
Incognita
Moderator
|
Sonen har haft födelsedagskalas idag. Det var ett riktigt trevligt gäng väl valda kompisar som hade roligt tillsammans och var rara mot varandra. Men sonen hade tänkt sig en lång rad lekar som inte hanns med, och efteråt hade han svårt att hantera känslan av att det inte blivit som han tänkt sig. Hans pappa, som hade lagt ner mycket engagemang på kalaset, blev sårad och röt till lite om otacksamhet. Sonen blev förkrossad. Han är lite svartvit i sitt tänkande - antingen är man god eller så är man ond. Gör man någon ledsen är man ond, men det var ju inte alls så han menade, och att själv vara ond är en katastrof. Så aspiemamman fick medla mellan aspiesonen och NT-(hm, nåja...)pappan. Det tog tid, men det gick. Puh! Så känsligt, så känsligt...
|
1 april 2013, 22:08 |
|
 |
Zombie
Moderator
|
Kunde man inte begära att LSS tillhandahöll professionella medlare (eller kalasmoderatorer) så att man kunde slappna av och fira med… Känner igen den sortens svartvithet. Konstigt på sätt och vis…
|
1 april 2013, 22:15 |
|
 |
Meppe
Medlem
|
Jag lyckades hantera en sökare med sunt förnuft efter ett antal... sidospår.
|
1 april 2013, 22:16 |
|
 |
Yetin
Medlem
|
Har haft en trevlig grillning som avslutades med att tipa ut 60 tomglas vid universeum på väg hem 
|
1 april 2013, 23:32 |
|
 |
Zombie
Moderator
|
Haft klåda i fingrarna efter att rätta felaktigheter som folk sprider i god tro och uppenbarligen får andra att tro på. Det börjar med en knappnål och slutar med en silverskål sånt där, och ändå brukar man åstadkomma mellan nästan ingenting och motsatt effekt. (Nej, jag syftar inte på sådant man rimligtvis eller i allmänhet anser som "mjukdata" = åsiktsfrågor.)Försökt ta mig ut. Få se om det lyckas.
|
2 april 2013, 16:58 |
|
 |
Sheyen
Medlem
|
Jag har gjort missbildade pannkakor.
EDIT: Visst, ja! Jag har ju kollat på porr också! Gangbang (rapeplay). Den var jättebra. It's a keeper!
|
3 april 2013, 12:40 |
|
|
Som gäst saknar du privilegier. |
|