Ny tråd Svara på tråd  [ 19 inlägg ]  Gå till sida 1, 2  Nästa
Vad göra åt pedofiläcklet? 
Författare Meddelande
Avslutat konto
Inlägg Vad göra åt pedofiläcklet?
http://alex.pedofil.se/

Det är många som vill stoppa honom och jag vet vem som ligger bakom den där sidan, men hur ska jag göra för att den personen ska få vad han förtjänar? Jag kan säga som så att Alex Limonovic iaf är en påhittad personlighet. Namnet är lånat från den ryska ultranationalisten Limonov och söker man på "Limonov" på diverse forum kan man kanske se ett mönster eftersom en viss person, som jag vet vem det är IRL och som gjort liknande pedofiltroll tidigare, tycks medverka i alla diskussioner och upprepade gånger ta upp "Limonov".

Samma kille som 2003 låg bakom pedofiltrollandet mot Grön Ungdoms hemsida har skapat "Alex Limonovic". Han är aspergare, ganska grav sådan, kan tilläggas. Hur ska man stoppa honom?

http://www.dn.se/nyheter/sverige/pedofi ... a-1.197456

26 mars 2010, 23:06
Medlem
Inlägg Re: Vad göra åt pedofiläcklet?
Varför ska han stoppas? Han bedriver samma slags kampanj kring pedofili som aspergare gör kring sina avvikelser. Han tar dessutom avstånd ifrån pedofiler som agerar på sina impulser, och kallar dessa för övergrepp. Med en sådan framtoning behöver han inte stoppas öht, utom av moralmaffian.

28 mars 2010, 09:37
Avslutat konto
rdos skrev:
Varför ska han stoppas? Han bedriver samma slags kampanj kring pedofili som aspergare gör kring sina avvikelser. Han tar dessutom avstånd ifrån pedofiler som agerar på sina impulser, och kallar dessa för övergrepp. Med en sådan framtoning behöver han inte stoppas öht, utom av moralmaffian.

Han gör det till 50% för att han hatar moralmaffian och till 50% som rent trollande. Vore jag själv pedofil hade jag accepterat kemisk kastrering. Pedofili ska inte accepteras. Vad blir då nästa sak? Tidelag, incest med preventivmedel etc?

Bör man vända sig till nynazistiska hemsidor? Jag känner en tidigare aktiv översättare inom naziströrelsen och han rådde mig att gå den vägen eftersom "nånting skulle bli gjort". Jag vill dock bara att den som ligger bakom blir nationellt uthängd, inte mördad. När jag väl lämnat över informationen om hans identitet till en sån rörelse ligger det utanför min kontroll, så hittills har jag inte gjort det.

28 mars 2010, 11:51
Medlem
Josef3 skrev:
Han gör det till 50% för att han hatar moralmaffian och till 50% som rent trollande. Vore jag själv pedofil hade jag accepterat kemisk kastrering. Pedofili ska inte accepteras. Vad blir då nästa sak? Tidelag, incest med preventivmedel etc?

Jag ser ingen anledning till varför folk ska hata folk med pedofila drag som inte har sex med barn. De flesta verkar sätta likhetstecken mellan pedofil och övergrepp, men det är antagligen väldigt få som begår övergrepp i gruppen.

Faktum är att det finns stora likheter mellan pedofiler som begår övergrepp emot barn och aspergare som begår vansinnesdåd. Vi aspies jobbar aktivt för att vår grupp inte ska definieras som brottslingarna som begår vansinnesdåd. Det är samma sak som Alex sajt verkar jobba med,

Josef3 skrev:
Bör man vända sig till nynazistiska hemsidor? Jag känner en tidigare aktiv översättare inom naziströrelsen och han rådde mig att gå den vägen eftersom "nånting skulle bli gjort". Jag vill dock bara att den som ligger bakom blir nationellt uthängd, inte mördad. När jag väl lämnat över informationen om hans identitet till en sån rörelse ligger det utanför min kontroll, så hittills har jag inte gjort det.

Det lär inte hjälpa. Någon annan kommer att ta över.

28 mars 2010, 12:18
Medlem
Är han pedofil på riktigt?

28 mars 2010, 12:28
Medlem
Josef3 skrev:
Vad blir då nästa sak? Tidelag,

Tidelag är redan accepterat.

28 mars 2010, 12:32
Avslutat konto
sugmundfreud skrev:
Är han pedofil på riktigt?

Jag tror han föredrar tjejer i 14-18årsåldern, vilket nog snarare klassas som hebefil. Har diskuterat det här med honom för flera år sen och då fick jag iaf starkt intrycket av att han brinner för legaliserandet av sexuella relationer mellan barn och vuxna trots att han själv föredrar tjejer i mellersta tonåren. Iofs har han med största sannolikhet aldrig haft en "riktig" tjej eftersom han dels är väldigt ful och dels ett fullständigt socialt missfoster med en grav form av det som kallas Aspergers Syndrom. Han är lite som en groda i rullstol som måste andas med respirator men som på Internet blir väldigt verbal och låtsasintellektuell. "Alex" sätt att skriva är inte hans verkliga personlighet, han saknar i stort sett helt verbal finess i verkliga livet.

Ufo skrev:
Tidelag är redan accepterat.

Juridiskt ja, men inte socialt. Jag vill helst inte se ett samhälle där folk fritt på jobbet kan berätta om hur de knullar kossor och hästar. Är för övrigt homosexuell själv men emot "gayrörelsen" eftersom den helt enkelt går till överdrift och smutsar ned samhället.

28 mars 2010, 12:38
Medlem
Josef3 skrev:
Jag tror han föredrar tjejer i 14-18årsåldern, vilket nog snarare klassas som hebefil. Har diskuterat det här med honom för flera år sen och då fick jag iaf starkt intrycket av att han brinner för legaliserandet av sexuella relationer mellan barn och vuxna trots att han själv föredrar tjejer i mellersta tonåren. Iofs har han med största sannolikhet aldrig haft en "riktig" tjej eftersom han dels är väldigt ful och dels ett fullständigt socialt missfoster med en grav form av det som kallas Aspergers Syndrom. Han är lite som en groda i rullstol som måste andas med respirator men som på Internet blir väldigt verbal och låtsasintellektuell. "Alex" sätt att skriva är inte hans verkliga personlighet, han saknar i stort sett helt verbal finess i verkliga livet.

Jag tror du blandat ihop med en annan person på bloggen. Det finns en på bloggen som kallar sig "Amorso", som både är aspergare och tycker att sex mellan barn och vuxna ska legaliseras. Han är egentligen den enda där med denna åsikt.

Alex jobbar enligt egen utsago på en förskola. Han verkar inte speciellt aspig, och jag tror inte att han är socialt handikappad alls. Han har heller ingen historik som förövare bakom sig, och vill distansera sig ifrån de som har sex med barn.

28 mars 2010, 12:50
Avslutat konto
rdos skrev:
Jag tror du blandat ihop med en annan person på bloggen. Det finns en på bloggen som kallar sig "Amorso", som både är aspergare och tycker att sex mellan barn och vuxna ska legaliseras. Han är egentligen den enda där med denna åsikt.

Alex jobbar enligt egen utsago på en förskola. Han verkar inte speciellt aspig, och jag tror inte att han är socialt handikappad alls. Han har heller ingen historik som förövare bakom sig, och vill distansera sig ifrån de som har sex med barn.

Bloggen drivs av en enda person. En student som tidigare gjort andra påhittade troll som vurmat för pedofili. Länken till artikeln i DN var ett av dessa.

Alex Limonovic är en helt uppdiktad person och inget av det han påstår om sig själv är sant. Det är en trollblogg. Hans "medarbetare" är påhittade och rollspelade av samma person som skapat Alex. Som jag sade så är personen som ligger bakom det hela närmast besatt av rysk ultranationalism, det var länge ett av hans största specialintressen, och "Limonovic" kommer från namnet på en rysk ultranationalist som heter Limonov.

Det sociala handikappet syns självklart inte över internet och i synnerhet inte när någon rollspelar.

28 mars 2010, 12:59
Medlem
Josef3 skrev:
Alex Limonovic är en helt uppdiktad person och inget av det han påstår om sig själv är sant. Det är en trollblogg. Hans "medarbetare" är påhittade och rollspelade av samma person som skapat Alex.

Det tror jag inte. De personer som medverkar har alldeles för autentiska (och delvis skilda) beskrivningar av sin sexualitet för att kunna vara en och samma person. En av dem (Sara) är dessutom både kvinna, homosexuell och pedofil. Att en kille skulle kunna förstå och skriva de inlägg hon gjort finner jag tämligen uteslutet. Att Amorso är Aspie verkar dock ganska troligt, men inte de andra.

28 mars 2010, 13:25
Ny tråd Svara på tråd  [ 19 inlägg ]  Gå till sida 1, 2  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.