Ny tråd Svara på tråd  [ 3347 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 253, 254, 255, 256, 257, 258, 259 ... 335  Nästa
Idag ska jag... 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Orange skrev:
Önskar dig en riktigt fin påsk tillbaka, Kaninmamma. :09: Vi hörs säkert snart! :)

On topic: Idag, eller snarare ikväll, ska jag och Xzirie ut och dansa på Club Queer tillsammans med vår manlige beundrare!

Häftigt då är jag på fb imorgon så jag får höra om era bravader.
Ha det super kul! Vi ska vara hemma och mysa med barnen.


29 mars 2013, 16:22
Avslutat konto
Inlägg Re: Idag ska jag...
Kaninmamma skrev:
Orange skrev:
Önskar dig en riktigt fin påsk tillbaka, Kaninmamma. :09: Vi hörs säkert snart! :)

On topic: Idag, eller snarare ikväll, ska jag och Xzirie ut och dansa på Club Queer tillsammans med vår manlige beundrare!

Häftigt då är jag på fb imorgon så jag får höra om era bravader.
Ha det super kul! Vi ska vara hemma och mysa med barnen.


Haha ja det får vi höras om. Låter mysigt att vara hemma. Min dotter får mysa med sin far hela kvällen. :)


29 mars 2013, 16:28
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
... inte raska över isen men sluta fira jul för att istället raskt fira da'n före da'n före da'n o.s.v... inget pjåsk.

db


29 mars 2013, 17:53
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Orange skrev:

On topic: Idag, eller snarare ikväll, ska jag och Xzirie ut och dansa på Club Queer tillsammans med vår manlige beundrare!

:lol:
Låter gudomligt roligt!

Det glömde jag nämna i min jättelånga monolog innan att även sådant antagligen hjälpt mig att bli piggare - att kunna gå ut och slå klackarna ordentligt i taket någon gång i månaden så där. Se till att leva och ha roligt. Viktigt.

Kattmamma: Flytt och att våga boa in sig i ett gemensamt hem låter som en underbar framtid.

Inco: Trevlig karlkväll!

Själv ska jag dyka ner i den till synes bottenlösa påskgodispåsen här och glo på något på svt.play.

Och GLAD ÄGG på db och resten av forumet. :09:

Edit: Glatt ägg kanske det blir förresten?


29 mars 2013, 21:04
Avslutat konto
Inlägg Re: Idag ska jag...
*Påskkrama Yetin*


29 mars 2013, 21:43
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
*kram*


30 mars 2013, 00:12
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
+

Avseende lördagen den 30 mars, tjugohundratretton

-Försöka ta mig till stränderna som jag inte har besökt sedan våren 2004.


30 mars 2013, 01:24
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Jag ska göra ett nytt försök att ta mig till bokhandeln. Jag har också hittat en väg som jag kan gå utan att bokstavligen gå runt 2/3 av byn för att komma dit,


30 mars 2013, 09:12
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Nu ska jag bara sova 8 timmar, äta, raka mig och duscha - allt detta på 30 minuter. Det är lugnt. :shock:


30 mars 2013, 16:06
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
...Göra någonting olagligt.


30 mars 2013, 16:19
Ny tråd Svara på tråd  [ 3347 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 253, 254, 255, 256, 257, 258, 259 ... 335  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.