Ny tråd Svara på tråd  [ 3123 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 191, 192, 193, 194, 195, 196, 197 ... 313  Nästa
Den stora nonsenstråden 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Man kan modellera städer som levande organismer. Vägarna är deras blodomlopp. Om jag hade mer tid skulle jag lära mig om det...


29 mars 2013, 02:02
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Del 1 i serien "saker som fiktiva personer skulle kunna säga":
"Rectify? Well, you can go rectify your rectum, for all I care!"


29 mars 2013, 05:37
Moderator
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
You can rectify your retrofit. Get a retrorectum yo.


29 mars 2013, 05:48
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Alltså, vad är det här?


29 mars 2013, 09:27
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Det är en tysk långkorv inköpt någonstans på de feridiska vidderna i vars närhet en grupp nyfriserade apotekare ibland ses samtala mycket livligt om vädret.


29 mars 2013, 09:41
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Schueberird skrev:
Det är en tysk långkorv inköpt någonstans på de feridiska vidderna i vars närhet en grupp nyfriserade apotekare ibland ses samtala mycket livligt om vädret.


Önskar det var så simpelt...


29 mars 2013, 09:49
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Antingen är det så simpelt eller så är tyska långkorvar, inköpta någonstans på de feridiska vidderna i vars närhet en grupp nyfriserade apotekare ibland ses samtala mycket livligt om vädret, mer invecklade än du tror.


29 mars 2013, 10:56
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Schueberird skrev:
Antingen är det så simpelt eller så är tyska långkorvar, inköpta någonstans på de feridiska vidderna i vars närhet en grupp nyfriserade apotekare ibland ses samtala mycket livligt om vädret, mer invecklade än du tror.


Tja, konstigt är det.


29 mars 2013, 10:58
Avslutat konto
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Non sen tråd


29 mars 2013, 16:02
Moderator
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Frågan är i så fall också vad de tyska långkorvarna, inköpta någonstans på de feridiska vidderna i vars närhet en grupp nyfriserade apotekare ibland ses samtala mycket livligt om vädret, är invecklade i samt hur och varför.

Smurfen skrev:
Non sen tråd

I en sådan? Låter för mitt otränade öga mer som en, varmed de tyska långkorvarnas, inköpta någonstans på de feridiska vidderna i vars närhet en grupp nyfriserade apotekare ibland ses samtala mycket livligt om vädret, ändor är ombundna.


29 mars 2013, 16:30
Ny tråd Svara på tråd  [ 3123 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 191, 192, 193, 194, 195, 196, 197 ... 313  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron