Ny tråd Svara på tråd  [ 4878 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 285, 286, 287, 288, 289, 290, 291 ... 488  Nästa
Vad har du gjort idag? 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Vad har du gjort idag?
Det där med musen lät roligt!

Kan tänka mig att det var läskigt dock, hade också tyckt det.
När vi sov över på ett bed- and breakfast ställe belägen i en gammal kåk och såg en råtta som slank in under dörrkarmen på kvällen så var det likadant. Jag bara väntade på att en råtta skulle hoppa på mig från ingenstans hela natten och kunde absolut inte sova. Man är på helspänn.
Men de är söta när de håller sig på avstånd, både råttor som möss.

29 mars 2013, 00:16
Medlem
CodeRedAlert skrev:
Det där med musen lät roligt!

Kan tänka mig att det var läskigt dock, hade också tyckt det.
När vi sov över på ett bed- and breakfast ställe belägen i en gammal kåk och såg en råtta som slank in under dörrkarmen på kvällen så var det likadant. Jag bara väntade på att en råtta skulle hoppa på mig från ingenstans hela natten och kunde absolut inte sova. Man är på helspänn.
Men de är söta när de håller sig på avstånd, både råttor som möss.

Ja visst är de söta på avstånd.
Jag har ju haft tamråttor men de badade jag med baby schampo och fila klorna.
De glänste i pälsen och lukta gott!
Man kan nästan säga att de fick gå på spa! :01:
Nu har jag bara en katt , han gillar varken att bada eller få manikyr ! :05: han är som detta åskmoln när han förstår att det är dax.
När matte fångar honom och säger nu ska du bli fin. :07:

29 mars 2013, 00:32
Medlem
Lärt mig att det är helgdag imorgon. Man lär sig samma sak varje år.

29 mars 2013, 02:00
Moderator
Oj! Jag är tacksam över att jag inte haft musinvasion. Jag skulle ha så oerhört svårt för att behöva döda de söta små liven, men att ha dem kvar vore ju en rejäl sanitär olägenhet. Usch! Men alltså - musinvasion med katt i huset? Har de ingen självbevarelsedrift?! Eller vad har du för mes/pacifist/vegetarian till katt?

29 mars 2013, 08:30
Medlem
Incognita skrev:
Oj! Jag är tacksam över att jag inte haft musinvasion. Jag skulle ha så oerhört svårt för att behöva döda de söta små liven, men att ha dem kvar vore ju en rejäl sanitär olägenhet. Usch! Men alltså - musinvasion med katt i huset? Har de ingen självbevarelsedrift?! Eller vad har du för mes/pacifist/vegetarian till katt?

Det var på jobbet en pensionär hade över 30 möss.
Den pensionären hade behövt äga en katt.
Oj vad jag är ledbruten idag för jag har krupit på golvet och torkat lister och skåp.
Pensionären har inte varit den renligaste så det var matrester i skåp , tjocka laget smuts på golvet.
Så jag knä skura igår.
Jösses vad jag har träningsvärk idag.

29 mars 2013, 09:09
Medlem
Ufo skrev:
Flyttat hem igen.
Stambytet är över och nu kan jag gå o mysa bland min bråte som jag mår bra av.

Idag kommer Rexen då får du hjälp att mysa :20:

29 mars 2013, 09:43
Medlem
Kommit på att Svante kommer till stan hoppas han hinner träffa mig och ufo han är en trevlig prick

29 mars 2013, 09:45
Medlem
Sagt ifrån ang. ett dumt uttalande mot sheyen på det andra forumet.

29 mars 2013, 11:10
Medlem
Zirre skrev:
Sagt ifrån ang. ett dumt uttalande mot sheyen på det andra forumet.
Intresseklubben antecknar :01:

29 mars 2013, 11:21
Moderator
Kaninmamma skrev:
Incognita skrev:

Det var på jobbet en pensionär hade över 30 möss.
Den pensionären hade behövt äga en katt.
Oj vad jag är ledbruten idag för jag har krupit på golvet och torkat lister och skåp.
Pensionären har inte varit den renligaste så det var matrester i skåp , tjocka laget smuts på golvet.
Så jag knä skura igår.
Jösses vad jag har träningsvärk idag.

Ah, ja! Jag läste slarvigt. Sorry!

Jag har planterat om blommor och kommit ganska långt i en storstädning. Känns bra. Nu belönar jag mig med lakritsglass.

29 mars 2013, 12:03
Ny tråd Svara på tråd  [ 4878 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 285, 286, 287, 288, 289, 290, 291 ... 488  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.