Visa obesvarade inlägg | Visa aktiva trådar
Författare |
Meddelande |
Spader
Medlem
|
 Re: Vad har du gjort idag?
Jag mötte en gammal lärare från grundskolan på centrum idag. På grund av hennes totalt dominerande personlighet (som är charmerande i mindre portioner) hinner jag aldrig känna mig socialt osäker när jag pratar med henne. Hon har kommandot över konversationen från början till slut, allt man behöver göra är att se trevlig ut och fylla i med några ord här och där. Ungefär. Jag kom efteråt att tänka på diktraden "alla människors möte borde vara så" ...
Har också fyllt i och skrivit ut en ansökningsblankett i ett ärende som jag dragit på hemskt länge.
|
21 mars 2013, 18:21 |
|
 |
Xzirie
Medlem
|
Skaffat recept på mina favoritallergimediciner så jag har råd att ta dem hela pollensäsongen för ovanlighetens skull. Känns superlyxigt! 
|
21 mars 2013, 20:12 |
|
 |
nallen
Medlem
|
Konstiga ljud och lackat ur totalt på några kollegor.
|
21 mars 2013, 23:10 |
|
 |
Schueberird
Medlem
|
Idag har jag sett och framförallt lyssnat på delar av Bergmans Persona, tagit en lång morgonpromenad istället för att gå och lägga mig, diktat några rader och handlat frukost- och middagsmat.
|
23 mars 2013, 10:43 |
|
 |
Orange
Avslutat konto
|
Har just druckit jordgubbsmjöd som jag fått av Yetin. 
|
23 mars 2013, 23:26 |
|
 |
Zombie
Moderator
|
Självjäst hemgjord jordgubbssaft har jag druckit, kan tänka mig att någon mer medvetet gjord variant kan vara god…
|
23 mars 2013, 23:34 |
|
 |
Incognita
Moderator
|
...och jag har skuldmedvetet erinrat mig att jag råkat lägga beslag på någons exemplar av samma film. 
|
24 mars 2013, 02:59 |
|
 |
Schueberird
Medlem
|
"Aktare så att du inte åker på en munfisk!"
Idag har jag lärt mig ett nytt ord.
|
24 mars 2013, 04:51 |
|
 |
Orange
Avslutat konto
|
Slappat hemma hos mina föräldrar, vilket jag ska fortsätta med fram till ikväll. Jag njuter av att lyssna på Led Zeppelin på en riktig musikanläggning och dottern busar i skrivande stund med sin yngsta morbror.
|
24 mars 2013, 13:38 |
|
 |
Yetin
Medlem
|
Låter ju trevligt 
|
24 mars 2013, 15:52 |
|