Ny tråd Svara på tråd  [ 952 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73 ... 96  Nästa
Musiktråden 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Musiktips
Hur skiljer sig den här tråden från Musiktråden?

Orange skrev:
Hittade ingen tråd specifikt för länkning till musik man vill tipsa om (som man inte gjort själv) så jag startar en!

Jag vill börja med att tipsa om en bekants band One Inch Giant. De spelar stoner/doom metal och har nyligen blivit signade. Länkar till en låt från deras första CD, Malva.


Tack för tipset: Det låter riktigt bra.


21 mars 2013, 11:17
Avslutat konto
Inlägg Re: Musiktips
Schueberird skrev:
Hur skiljer sig den här tråden från Musiktråden?


Haha, men shit... Jag postade ju till och med i den häromdagen ser jag nu. Totalt hjärnsläpp. :? Kanske kan någon mod göra något åt detta?


21 mars 2013, 11:20
Moderator
Inlägg Re: Musiktråden
Nu har jag gjort något åt det. Åh så skönt att inte vara ensam om hjärnsläppen! Visst måste de vara npf-relaterade, inte ha något med vår intelligens eller vårt människovärde att göra?! :11:

(säger jag som just nu är jättenöjd med att jag lyckades sammanfoga trådarna på första försöket...)


21 mars 2013, 12:09
Avslutat konto
Inlägg Re: Musiktråden
Tack Inco!

Inte ens jag är faktiskt så självkritisk att jag tänker mig att min lilla fadäs påverkar mitt människovärde. :D


21 mars 2013, 12:16
Moderator
Inlägg Re: Musiktråden
Nej, så klart inte en sådan liten fadäs! Mina fadäser, däremot... Usch, vad jag kände mig dum i helgen! :oops: Jag gjorde en typisk dum blondin-grej just när jag var utklädd till dum blondin (flapper girl egentligen), och kände mig följaktligen som en dum blondin. Ibland önskar jag att jag hade en förklarande ruta svävande över huvudet med information om att jag inte är helt pantad utan bara befinner mig i en autistisk bubbla.


21 mars 2013, 13:33
Medlem
Inlägg Re: Musiktips
Orange skrev:
One Inch Giant


Ja det var ju inte så dumt!


21 mars 2013, 22:37
Medlem
Inlägg Re: Musiktråden
Laddade ner Archives skiva med det sympatiska namnet Controlling Crowds efter jag hörde den fina låten i Cyberpunk2077-trailern. Finns en lite skum video till den låten:



21 mars 2013, 22:51
Medlem
Inlägg Re: Musiktråden
Jag har inte postat nåt från Prozaks nya skiva heller! Hög tid för det!



21 mars 2013, 22:57
Medlem
Inlägg Re: Musiktråden
Ja men ska vi ta en tä då kanske.... min favoritartist!



21 mars 2013, 23:01
Medlem
Inlägg Re: Musiktråden
Temple of love. Inte så mycket att säga.



22 mars 2013, 00:23
Ny tråd Svara på tråd  [ 952 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73 ... 96  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron