Ny tråd Svara på tråd  [ 4878 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 278, 279, 280, 281, 282, 283, 284 ... 488  Nästa
Vad har du gjort idag? 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Vad har du gjort idag?
Jodå men det är ju något estetiskt med själva inlåsningen :07: Vet inte om jag känner nåt fruntimmer som delar denna fascination dock. Jag får väl lära känna nån ny med det intresset.

11 mars 2013, 12:58
Moderator
Jag misstänker att tidigare meriter kan ligga dig i fatet då... *duckar*

11 mars 2013, 13:09
Medlem
hmm kanske :C

11 mars 2013, 13:22
Moderator
Tagit ut narkotikaklassad medicin + antidepp utan giltig ID-handling. PUH! Jädrar vad orolig jag var! Tack tack tack goda högre väsen och snälla farbror apotekare! Ritalinet klarar jag att hoppa över till nöds, även om allting blir väsentligt mycket tuffare då, men cold turkey på antideppen utan nedtrappning hade jag inte pallat. Hade nog blivit ett skakande vrak i fosterställning då. Men nu fick jag till och med en extra stor förpackning eftersom de inte hade den lilla. :09: Jag är SÅ tacksam. Jag tror att apotekaren såg att passet hade gått ut men såg mellan fingrarna eftersom han kände igen mig och passet inte är så mycket för gammalt och medicineringen är viktig.

11 mars 2013, 16:48
Medlem
Apropå förnyelse av pass, så kommer jag också behöva förnya både det och ID-kortet senast i sommar. När jag i framtiden inte längre har några anhöriga kommer det bli problem om jag glömmer sådant.

11 mars 2013, 18:57
Medlem
Jag saknar giltigt ID-kort sedan över tio år. Pass känns som överkurs då.

Mitt ID-kort orsakade en mycket munter stämning på Systemet häromveckan, de frågar nästan alltid efter leg där och när jag halar fram min uråldriga så blir det ofta en väldigt konstig stämning; men den här gången skrattade hela kön bakom mig åt kassakillens bestörtning - dels över att han råkade fråga en gammal tant om leg och dels för att legget i sig var uråldrigt.

Lite pinsamt var det också.

11 mars 2013, 19:17
Medlem
Bestämt mig för att stoppa jäsningen på min nya kärringmjöd. Har en granne som bara dricker alkoläsk och liknande, jag hoppas detta ska bli det första hon behagar dricka av min mjöd. Hon har tjatat. Det smakar saft och man blir idiotfull, så det här borde fan gå hem.

11 mars 2013, 19:23
Moderator
Så det är inte bara jag som har problem med att fixa grundläggande saker som att förnya ID-handlingar?! Skönt att vara i gott sällskap - känner mig lite mindre som en idiot då. Men det gör mig ännu mer ilsk över att det skall vara så förbenat krångligt att göra något åt saken.

11 mars 2013, 20:01
Moderator
Nej, det är inte bara du. Och jag gruvar mig också för hur jag ska klara att höra av mig och till vem om jag inte hinner innan den gamla går ut.

Och för att någon mer ska tycka att jag har det väl förspänt men gör mig problem som inte finns.

11 mars 2013, 20:08
Medlem
Incognita skrev:
Så det är inte bara jag som har problem med att fixa grundläggande saker som att förnya ID-handlingar?!

"Välkommen till Aspieforum!"

11 mars 2013, 20:14
Ny tråd Svara på tråd  [ 4878 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 278, 279, 280, 281, 282, 283, 284 ... 488  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.