Ny tråd Svara på tråd  [ 4878 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 277, 278, 279, 280, 281, 282, 283 ... 488  Nästa
Vad har du gjort idag? 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Vad har du gjort idag?
Handlat billiga böcker jag kanske inte behöver. Om programmering, beslutsstöd, artificiell intelligens och sånt.

8 mars 2013, 15:32
Moderator
Hycklat litet till. Slagit ett slag för saker jag inte klarar själv. Eller så kan man kanske se det som att jag gör vad jag orkar där jag orkar. Men saker ska ju helst tolkas illvilligt förstår sig.

(Syftar inte på inlägg här, fast det passar förstås också in.)

10 mars 2013, 17:39
Moderator
Fick förresten ny sovrumsbelysning helt otippat häromdan. Fast den kräver att man rör på fem kilo kedjetäcke i förhållande till tyget under. Litet primitivt och dessutom sticks den. Men gör jag det blixtrar kedjorna med ett ljus som täcket suddar och sprider till en riktigt spöklik benvit ton. Pålitligt varje gång.

Hur har andra det med sina kedjetäcken? Det är inte det enda heller. Tror aldrig jag har varit med om en så elektrisk lägenhet som min nuvarande. För det är väl inte (bara?) det gångna årets väder?

Sover bättre vet jag inte om jag gör.

10 mars 2013, 19:49
Medlem
Mitt kedjetäcke blixtrar också. Eller blixtrade, nu använder katterna den som en mysig, 8000kr bädd uppe i bokhyllan. Borde kanske ringa och be någon att hämta tillbaka den...

Idag kraschade min laptop och FL Studio med den. Hade självklart ingen backup. Självklart. SJÄLVFALLET inte. Bye bye Simone.

10 mars 2013, 20:11
Medlem
Var det hårddisken som kraschade? Om inte, då borde filerna fortfarande vara åtkomliga om man stoppar in hårddisken i en fungerande maskin!?

10 mars 2013, 20:31
Medlem
...och för helvete, människa, ta backuper!

10 mars 2013, 20:35
Medlem
Schueberird skrev:
Var det hårddisken som kraschade? Om inte, då borde filerna fortfarande vara åtkomliga om man stoppar in hårddisken i en fungerande maskin!?

I´m on it.
Måste hinna köpa något att föra över eventuella räddade filer på, sedan testar jag med barnens laptop som jag nu använder. Förhoppningsvis hinner jag inte krascha den också.

Back the f*ck up. ;)
Cause I will.

10 mars 2013, 21:22
Medlem
städat, lagat 10L linssoppa, silat 30 L fruktmjöd, joggat min runda, funderat på att leva på besparingar och plugga ett halvår till istället för att jobba, prata med melopsittacus och supit litegrann.

10 mars 2013, 22:46
Medlem
Bestämt mig för att skaffa en rejäl, hopfällbar hundbur.

11 mars 2013, 11:55
Moderator
Får du inte pli på dem utan? :roll:

11 mars 2013, 12:32
Ny tråd Svara på tråd  [ 4878 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 277, 278, 279, 280, 281, 282, 283 ... 488  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.