Ny tråd Svara på tråd  [ 5079 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 289, 290, 291, 292, 293, 294, 295 ... 508  Nästa
Dagsform 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Idag har det varit motvind från alla håll.


27 februari 2013, 22:03
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Aj då. :| Testa Kundaliniyoga, nallen! Vem vet, du kanske blir förvånad.

Jag ryser fortfarande så skönt bara av att tänka på yogan. Det måste vara något fel på mig. :roll:


27 februari 2013, 22:15
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Just nu vet jag inte vad jag skulle behöva testa, jag har varit magsjuk i ungefär ett dygn.


28 februari 2013, 21:47
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Åh, hu, stackare!!! Magsjuka hör till det värsta jag vet. :(


28 februari 2013, 21:48
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Tja, det har inte varit så illa, jag har mest sovit hela dagen. 35 mil tågresa hem passerade också ganska obemärkt förbi, spårvagnsresan däremot var ganska jobbig. Nu har jag fått fått på mig en varm tröja och försöker försiktigt äta lite för första gången sen igår.


28 februari 2013, 21:53
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Oj, har du rest i magsjukt tillstånd också?! Det skulle jag nog inte våga, eller palla med. Gungande och förbisvischande intryck när man redan mår illa! Skönt i alla fall att det inte varit så farligt. Hoppas att du frisknar till snart.

Jag har lite träningsvärk - troligen från att ha släpat hem en stor säck kattmat igår, snarare än från yogan, för det är höger arms biceps - men är fortfarande märkbart mer avslappnad, och värken i axlarna och nacken har helt lyst med sin frånvaro. Jag är hur mjuk i de musklerna som helst. Och jag tror att jag sov riktigt djupt inatt för första gången på länge.

Nu håller jag på och röjer här hemma, lite här och där. Mycket välbehövligt. Nu kommer hantverkarna att hålla sig borta härifrån i några veckor i väntan på att badrummet blir fuktfritt. Med undantag från killen som skall reparera kylskåpet då... Aldrig får det vara helt lugnt. Imorgon blir en körig dag, med städning, boendestöd, kylskåpsreparation, införskaffande av pass, terapi, träning, kroppsvård, veckohandel (?), packning och stockholmsresa. Skulle behöva hinna jobba ikapp lite också...


28 februari 2013, 22:20
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Uj ändå vad folk i farten får saker gjorda. :shock:

************

Egendomligt bedövad och förlamad inuti sen några dagar. Extremautistisk? men känns mjukare och utifrån (?). Något jag har ätit som jag inte längre tål? Fullmånen (men varför då just nu?)? Försvar mot intryck och sådant?


1 mars 2013, 00:09
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Låter tufft, Zombie. Hoppas att det bara är något som går, och som går över lika fort. Med våra diagnoser kan man säkert reagera annorlunda och märkligt på en vanlig simpel bacillusk.

Passet sket det sig med. Boendestöden får tydligen inte intyga att jag är jag, och inte exmaken heller. Återstår LSS-handläggare eller bror... Kan inte låta bli att tycka att det är lite löjligt när passet bara är några dagar för gammalt. Jag menar, oj vad jag hinner byta identitet på de extra dagarna!

Veckohandel och arbeta ikapp kan jag titta mig i månen efter. Och det finns mycket kvar som behöver röjas. Det får vara så.

Skall bli spännande att se om det går att göra något åt kylskåpsskrället.

STRESSAD är min dagsform. Men det ger sig.


1 mars 2013, 13:49
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Nu är det mest kallt.


1 mars 2013, 20:00
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Tandvärk ( eller tandköttsinflamation)
Vet ej vad som är vad?? Men nu har jag haft det en vecka.
Går på värktabletter sköljer med medel från tandläkaren .
Det är ett rent helvete!
Ska till tanhygenist på tisdag.
Jag tror jag behöver pencelin.
Har jag lika ont på tisdag så kommer jag få lust att säga om någon ska peta i munnen.
Gör du illa mig så dräper jag dig. :evil:
Så skit ont gör det.
Annars är jag en rätt tålig kvinna. ;)


2 mars 2013, 00:21
Ny tråd Svara på tråd  [ 5079 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 289, 290, 291, 292, 293, 294, 295 ... 508  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron