Ny tråd Svara på tråd  [ 5079 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 285, 286, 287, 288, 289, 290, 291 ... 508  Nästa
Dagsform 
Författare Meddelande
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Kaninmamma skrev:
[...]
Orange skrev:
Det betyder ungefär "nu sticker jag". Fast jag försvann förstås aldrig. :P Fick lite ryck på grund av skit som hände utanför forumet och att träffen ställdes in. Det blev för mycket på en gång.

Jag förstår hur du kände det. ( tror jag) när det sker motgångar har i alla fall jag förmågan att tro att alla tycker att man är dum i huvudet. ( och man känner sig misslyckad och ledsen).
Jag har svårt att skilja på vad den personen anser och alla andra.
Så är en människa elak så tror jag att ingen vill veta av mig.
Då krävs mycket tröst. ( stackars ufo i detta fall) för jag tror att även han inte tycker om mig.
Tur att den människan har stort tålamod. :09:
Jag har hjärnspöken och tror att jag sagt och gjort något dumt.
För det mesta har jag inte gjort något.
Jag vet ej om det är pg av mina diagnoser eller om det beror på taskig uppväxt.

Jag svävade ut här Orange! Men det jag ville säga att jag förstår att du kände dig ledsen och missmodig.
Det händer mig ofta ( det var därför jag bytte bild från kanin till surikat)
En ängslig surikat!

Det där känns igen. Tror inte vi tre är de enda heller.

Sedan hoppas jag att både dina barn och du själv far varligt med dig när du är sjuk (apropå att göra brunch åt dem till exempel)…
Hoppas du blir omskött också, det kan man behöva ibland.


18 februari 2013, 14:46
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Orange skrev:
Blev jätteglad av att läsa vad du skrivit, kaninmamma. Du är så snäll och härlig. :09:

Tack Orange! Jag blev riktigt rörd att människor som man inte träffat live tycker om mig.
Jag är lika snäll i verkligheten allså.
Mina föräldrar hörs inte av och det är lika bra , de accepterar mig inte ändå.
Då måste jag bara leva mitt liv efter deras tycke, med val av möbler, vänner, pojkvän och jobb, mm
Villkorslös kärlek finns inte i deras liv.
Så jag har stor förståelse för andras svårigheter, jag är inte perfekt och kräver inte det av någon.
Nu sväva jag ut från ämnet , så förvånande, hi hi!
Det jag skulle säga var att ni betyder mycket för mig :09:
Kram/ Kaninmamma


18 februari 2013, 15:16
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Yetin skrev:
Alla är klada hestar idag det är ju fint.

:D :lol: :09:


18 februari 2013, 15:18
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Tack zombie ! Du är snäll! :09:


18 februari 2013, 15:20
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Hungrig, kär :08: och längtande


18 februari 2013, 15:38
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Hungrig. Så här dags! Tänk att det skall ta 37 år att inse något så basalt som att om man somnar tidigt, så vaknar man tidigt! Att inte äta en massa på natten (för att man varit uppe för länge) underlättar också för att vakna på morgonen, eftersom kroppen då skriker efter frukost. Tänk, det låg något i de där gamla sanningarna!


19 februari 2013, 06:35
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Väldigt pigg. Det är inte måndag morgon den här gången.


19 februari 2013, 09:47
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Det säkraste sättet att vakna i tid är att inte gå och lägga sig.


19 februari 2013, 10:15
Avslutat konto
Inlägg Re: Dagsform
Totalt borta nu för ti'n. Klarar inte längre av enkel matte eller att få upp de barnsäkra grindarna på dagis. :10: Min hjärna har verkligen förtvinat de senaste åren.


19 februari 2013, 10:24
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Toppform! :D


19 februari 2013, 11:40
Ny tråd Svara på tråd  [ 5079 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 285, 286, 287, 288, 289, 290, 291 ... 508  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron