| 
		Visa obesvarade inlägg | Visa aktiva trådar

| Författare | Meddelande |  
			| Savanten Svante Medlem 
                				   |   Re: Den stora nonsenstrådenVärlden snurrar, och jag med den.
 Lite snabbare, sen kaoset i chile.

Men snurrar, det gör vi!

|  
			| 3 mars 2010, 22:01 |  |  
		|  |  
			| Schueberird Medlem 
                				   |   Re: Den stora nonsenstråden

|  
			| 9 mars 2010, 04:28 |  |  
		|  |  
			| sugmundfreud  Medlem
                				   |   Re: Den stora nonsenstrådenMan borde slå ihop dem, så kan de heta http://www.aspergerliv.se . Man kan prata om snippor, sporten, tesorter och tågtidtabeller. Andra samtalsämnen ska vara förbjudna.

|  
			| 9 mars 2010, 14:23 |  |  
		|  |  
			| Schueberird Medlem 
                				   |   Re: Den stora nonsenstrådenPå sin höjd kan man få säga "prutt" när man blir arg (och arg får man bara bli högst en gång i månaden). Aspergerlivs rebeller säger "attans" när de vill leva lite "on the wild side" och känna adrenalinet flöda. 

|  
			| 9 mars 2010, 18:49 |  |  
		|  |  
			| sugmundfreud  Medlem
                				   |   Re: Den stora nonsenstrådenNej vad arg jag blir!!!! Pr*tt också! 

|  
			| 9 mars 2010, 20:30 |  |  
		|  |  
			| Schueberird Medlem 
                				   |   Re: Den stora nonsenstråden"Busigt, du liksom bara svär jättemycket, men ingen märker det, eftersom du har ersatt en vokal med en asterisk."

|  
			| 9 mars 2010, 21:43 |  |  
		|  |  
			| sugmundfreud  Medlem
                				   |   Re: Den stora nonsenstrådenStesolid klysma  Så där, då höjde jag den intellektuella nivån ett snäpp. 

|  
			| 10 mars 2010, 23:45 |  |  
		|  |  
			| Schueberird Medlem 
                				   |   Re: Den stora nonsenstrådenJag tycker att nivån på det här forumet är för hög.
 Ibland blir hela webben helt jävla knullseg. Är det FRA som håller på med nå't?

|  
			| 11 mars 2010, 03:01 |  |  
		|  |  
			| Ufo Medlem 
                				   |   Re: Den stora nonsenstrådenJo vi har ju minst en medlem som tar LSD.

|  
			| 11 mars 2010, 03:18 |  |  
		|  |  
			| sugmundfreud  Medlem
                				   |   Re: Den stora nonsenstrådenStjärtpajforum. Det ni!  Skogsporrens tid är för alltid förbi!Nu var jag stygg, man får ju inte lägga in porr. 

|  
			| 13 mars 2010, 02:50 |  |  

|  | Som gäst saknar du privilegier. |  
   |