Ny tråd Svara på tråd  [ 102 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 7, 8, 9, 10, 11  Nästa
Sex sex sex sex sex sex 
Författare Meddelande
Moderator
Inlägg Re: Sex sex sex sex sex sex
Nja... Om det vore lätt...

6 februari 2013, 09:20
Moderator
Man bör undvika att vilja ha sex, så slipper man det krånglet. Kanske. Om man lyckas.

6 februari 2013, 13:58
Medlem
Det kan bli krångligt även om man inte vill ha sex. :01:

6 februari 2013, 14:06
Moderator
Livet är krångligt, helt enkelt. Tough shit. :(

6 februari 2013, 14:07
Medlem
Japp. Man får se varje krånglig erfarenhet som ett tillfälle att lära sig något nytt om sig själv och förhoppningsvis minskar antalet krångliga erfarenheter med åren.

Senast redigerad av Schueberird 6 februari 2013, 14:11, redigerad totalt 1 gång.

6 februari 2013, 14:09
Medlem
Dambesök på fredag, men ska försöka låta bli sex.... ;)

6 februari 2013, 14:10
Medlem
Förlåt att jag är näsvis, men jag måste bara fråga:
Har du och frugan ett öpppet förhållande eller är det frugan som kommer på besök?

6 februari 2013, 14:13
Moderator
Schueberird skrev:
Japp. Man får se varje krånglig erfarenhet som ett tillfälle att lära sig något nytt om sig själv.

Det är rätt inställning. Tack för påminnelsen!

<em>Ron Jeremy</em> skrev:
Dambesök på fredag, men ska försöka låta bli sex.... ;)

Somliga skulle kalla det lyxproblem, men sådana slutsatser är att göra det för lätt för sig. Jag håller tummarna för att tillvaron tar det beskedligt med dig.

6 februari 2013, 14:14
Medlem
Schueberird skrev:
Förlåt att jag är näsvis, men jag måste bara fråga:
Har du och frugan ett öpppet förhållande eller är det frugan som kommer på besök?

Du får fråga, vi har haft ett öppet förhållande men nu har vi ett mycket krångligt förhållande, kan inte förklara så här öppet.
Nej det är inte frugan som kommer det är en annan dam som hälsar på, och om jag/vi ger fan i att bli för närgågna så blir det
bara trevligt utan dåligt samvete, det här är alltså jäkligt trassligt och jag kan inte gå in på detaljer.

6 februari 2013, 14:28
Medlem
OK.

Visa på egen risk:
Spoiler! :
Vågar jag föreslå detta: ;)
http://www.thefrisky.com/2011-01-10/lock-up-your-fav-cock-with-the-chastity-belt-for-men/

Jobbigt om man får stånd i den nedåtböjda varianten. *aj* Den raka varianten får det å andra sidan att se ut som att man har ständigt stånd innanför byxorna, fast förklaringen kan ju bli ett trevligt samtalsämne vid middagen.

Tappa inte bort nyckeln bara:
http://www.expressen.se/halsa/man-fastnade-i-kyskhetsbalte/

6 februari 2013, 14:46
Ny tråd Svara på tråd  [ 102 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 7, 8, 9, 10, 11  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.