Ny tråd Svara på tråd  [ 5079 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 277, 278, 279, 280, 281, 282, 283 ... 508  Nästa
Dagsform 
Författare Meddelande
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Jag känner oproportionerligt många trekkers. :P Jag är ju rätt så rejält förtjust i Star trek själv.


3 februari 2013, 00:47
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Jag tror nog aldrig att jag har träffat ett otrevligt star trek-fan. Undrar om det ens är en psykologisk möjlighet att vara osympatisk OCH gilla star trek.


3 februari 2013, 00:58
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Man borde bara skjuta sig.


3 februari 2013, 01:26
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Jag skulle sakna din cyniska humor då, nallen (vilket förstås är en ganska egoistisk kommentar, men ändå).

Jag har faktiskt inte så farlig träningsvärk, men den jag har sitter just i de muskler jag har brukat få ont i för att jag inte tränat dem. Det känns som en bra anledning att klättra mer. Men jisses så svårt det var att somna! Jag fick som en försenad kick.


3 februari 2013, 11:32
Avslutat konto
Inlägg Re: Dagsform
Klättring är verkligen perfekt träning. Allsidig.

Min dagsform: Trött och seg men positiv. Det händer så mycket nu och det har förresten hänt så mycket de senaste fyra åren! Jag bestämde mig för att ta tag i mitt liv och göra det bättre och jag verkar faktiskt ha haft en del framgång. Jag har fortfarande kass självkänsla och sådär men med tanke på hur mycket jag hatat och straffat mig själv i mitt liv (innan jag fick reda på vad som är fel på mig) så vore det verkligen konstigt om jag plötsligt accepterade mig själv. Den biten kommer väl med tiden.

Det har skett så mycket bra saker på sistone, kort sagt, och att jag fått ett antal sammanbrott och känner mig slutkörd är kanske positiva tecken på förändring. Utveckling.

Jag var på lägenhetsvisning för några dagar sedan. Jag lär få veta om jag får kontrakt eller ej på tisdag eller onsdag. Det hänger på om jag har längst kötid av oss tre som var på visning. Jag hoppas hoppas hoppas jag får den... Den vore i det närmaste perfekt för mig och min lilla busa och våra homies (marsvinen).


3 februari 2013, 13:06
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Härligt, Orange! Jag visste väl att det skulle gå uppåt. Du verkar vara lika envis som jag med att resa på dig igen.


3 februari 2013, 13:24
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Hurra för Orange med dotter och homies :D

Jag har prokrastrinerat i vanlig ordning. "Nu" ska jag fan ut och jogga första gången på typ 2 månader. Har fortfarande inte kommit över Cyberpunk 2077-trailern. Jag föddes kanske lite för sent för cyberpunk men vi tog igen det i min rollspelsförening kring sekelskiftet (jag tänker alltid på den perioden som "90-talet"). Nu är det IRL, speciellt det svenska spelet Neotech som gjordes med avsikten att vara mer trovärdigt och mindre cyniskt än Cyberpunk 2020, men ändå rätt cyniskt. William Gibson lär ha sagt till The Economist typ 2003 att "The future is already here, it's just not evenly distributed."


3 februari 2013, 13:42
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Jag vaknade med en isande känsla av att ha drabbats av övermod och sedan somnade jag om. Social baksmälla i förväg.


3 februari 2013, 15:11
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Schueberird skrev:
Jag vaknade med en isande känsla av att ha drabbats av övermod och sedan somnade jag om. Social baksmälla i förväg.

Du får väl sätta ramarna så att det passar dig, och vara fullständigt asocial om det är vad du känner för. Den svåra looken, käre vän! :04:


3 februari 2013, 16:43
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
nallen skrev:
Man borde bara skjuta sig.

Då skulle vi sakna dig Nallen!


5 februari 2013, 23:47
Ny tråd Svara på tråd  [ 5079 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 277, 278, 279, 280, 281, 282, 283 ... 508  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron