Ny tråd Svara på tråd  [ 52 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5, 6  Nästa
Vårsalong på Liljevalchs? - INSTÄLLT 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Vårsalong på Liljevalchs?
Citera:
Entré: 80 kr
Pensionärer och studerande: 60 kr
Under 18 år: fri entré
Grupp om minst 10 pers: 60 kr.


3 februari 2013, 01:04
Avslutat konto
Inlägg Re: Vårsalong på Liljevalchs?
Haha, hur motade ni bort dem?


3 februari 2013, 01:09
Moderator
Inlägg Re: Vårsalong på Liljevalchs?
Det var jag som helt fräckt bestämde att vi kunde sätta oss vid samma bord som dem eftersom deras barn ändå helt uppenbart var jättetrötta på att vara där. Jag tänker att jag gjorde barnen en tjänst. :04:


3 februari 2013, 01:12
Moderator
Inlägg Re: Vårsalong på Liljevalchs?
Sedan var vi väl bara aspigt nördiga på ett besvärande sätt. :lol:


3 februari 2013, 01:12
Medlem
Inlägg Re: Vårsalong på Liljevalchs?
Jaha, jag trodde det var CRA som stod för fiolerna i det fallet: Jag vill minnas att hon är skicklig på att ta befälet över saker, men det kanske var en gemensam insats; jag minns inte alla detaljer!?


Senast redigerad av Schueberird 3 februari 2013, 01:14, redigerad totalt 1 gång.



3 februari 2013, 01:13
Avslutat konto
Inlägg Re: Vårsalong på Liljevalchs?
Hahahaha!


3 februari 2013, 01:14
Moderator
Inlägg Re: Vårsalong på Liljevalchs?
Det var nog så att hon resolut gjorde slag i saken medan jag mesade mig lite, men jag minns att det var jag som noterade att det bordet var på väg att bli ledigt och tyckte att vi borde se till att ingen annan hann knycka det före oss.


3 februari 2013, 01:16
Medlem
Inlägg Re: Vårsalong på Liljevalchs?
Aha, samarbete när det är som bäst.


3 februari 2013, 01:19
Medlem
Inlägg Re: Vårsalong på Liljevalchs?
Eftersom flest, av de som hittills anmält intresse, kan den 16/17 mars, så blir det det. Jag brukar alltid föreslå lördagar, eftersom man då får en buffertdag innan måndag, så den 16 mars får det bli. Vi träffas utanför Liljevalchs kl. 13. Jag postar karta och transportinformation senare. De som gärna går från Stockholms central kan möta mig där om de vill. Övriga tar sig till Liljevalchs på egen hand.

Brasklapp:
Om inget oförutsett händer.


3 februari 2013, 15:52
Avslutat konto
Inlägg Re: Vårsalong på Liljevalchs?
Ålrajt!

Edit: Jag möter gärna upp från Stockholms central.


3 februari 2013, 15:57
Ny tråd Svara på tråd  [ 52 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5, 6  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron