Ny tråd Svara på tråd  [ 3347 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 244, 245, 246, 247, 248, 249, 250 ... 335  Nästa
Idag ska jag... 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Incognita skrev:
Jaha, nä, jag ser inte den bilden. Det står att den personen ("this person") tagit bort bilden, vilket de beklagar.


Den föreställde min vänstra hand hållandes sin tumme (för att du skulle komma helskinnad ur klättringen), men jag raderade senare mitt Photobucket-konto helt och hållet, så då försvann ju bilden förstås (förutom för dem som fortfarande har kvar den i cache-minnet).

Incognita skrev:
Och när jag försökte klicka på den stod det error och så visades en stor annons med texten "VILL DU HITTA EN KNULLKOMPIS?". Suck!


Då måste du ha klickat väldigt tokigt - eller så har Photobucket fått stora dåndimpen. När jag klickar på bilden (eller på det som är kvar av den) tas jag till Photobuckets sida för saknade bilder ("We're sorry, we cannot find the page you requested.").


2 februari 2013, 22:13
Moderator
Inlägg Re: Idag ska jag...
Men va' gulligt! :D Tack!

Jag är ganska säker på att jag klickade helt normalt, men det finns säkert en och annan cookie i min dator som indikerar att jag har frekventerat både dejtingsajter och diverse poly-sajter nyligen och att jag därför borde vara rätt målgrupp för en sådan annons. :01: Hur är det man gör för att rensa bort de där kakorna nu igen?


2 februari 2013, 22:39
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Aha, det förklarar saken: Jag filtrerar ju bort alla annonser, så jag vet inte vad Photobucket gör reklam för, fast jag kan inte tycka annat än att det är väldigt konstigt att Photobucket tillåter sexannonser när det inte ens tillåter tecknade nakenbilder föreställande vuxna människor. Nåväl.

I Firefox går du in under History->Clear Recent History.


2 februari 2013, 22:51
Moderator
Inlägg Re: Idag ska jag...
Just ja! Jag ändrade den inställningen av någon anledning förut... För att kunna använda mig av någon sida... eller ett spel, för att det skulle minnas hur långt jag kommit...? Nu har jag ändrat tillbaka.


2 februari 2013, 22:58
Moderator
Inlägg Re: Idag ska jag...
Meh! Nu kommer jag inte ens in på min jobbmail! Bah! Ja ja, får väl stå ut med cookies då. :05:


2 februari 2013, 23:13
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Du kan också ställa in det så att alla cookies tas bort när du avslutar Firefox:
Options->Options->Privacy


2 februari 2013, 23:28
Moderator
Inlägg Re: Idag ska jag...
Just ja. Jag har Internet Explorer nu (glömde be om Firefox när jag fick ny dator på jobbet), men det har visst samma funktioner. Tack för påminnelsen!


2 februari 2013, 23:33
Moderator
Inlägg Re: Idag ska jag...
Vet inte hur det är med jobbdatorer, men på en vanlig persondator kan du ladda ner Firefox själv:
http://www.mozilla.org/firefox


2 februari 2013, 23:40
Moderator
Inlägg Re: Idag ska jag...
Heh... Upptäckte just att jag hade gjort det, t.o.m. Men de ställde inte in det som en av de grejerna man kan klicka på på listen längst ned, och jag är ett förskräckligt vanedjur när det gäller sådant. :lol: :oops: Och nu har jag lyckats vänja in mig i Internet Explorer och orkar inte ställa om mig.


2 februari 2013, 23:43
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Nu ska jag hemmaträna, duscha och sedan äta middag.


8 februari 2013, 22:43
Ny tråd Svara på tråd  [ 3347 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 244, 245, 246, 247, 248, 249, 250 ... 335  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.