Ny tråd Svara på tråd  [ 880 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45 ... 88  Nästa
Träningsdagboken och annat hälsobefrämjande 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Träningsdagboken och annat hälsobefrämjande
Man får gnata över en träningssal iklädd handduk isf. Jag frågade faktiskt om det var okej och det var det. Men vid närmare eftertanke kändes det alternativet snäppet pinsammare.
Men jag tänker nog inte basta ensam utan bara i sällskap av sambon. Det känns betydligt mindre genant. Speciellt eftersom han är så lustigt pryd så jag glömmer bort att vara det.


30 oktober 2012, 00:21
Medlem
Inlägg Re: Träningsdagboken och annat hälsobefrämjande
Tränade idag igen, bastandet hoppade jag över för den här gången.


31 oktober 2012, 00:07
Moderator
Inlägg Re: Träningsdagboken och annat hälsobefrämjande
Incognita skrev:
Det var någon på mitt jobb (?) som berättade nyligen (?) om hur de hade satt sådana fönster ut och in någonstans (var?), tror det var på toaletterna på ett hotell (?), tills de upptäckte det hela och ändrade (?) det. Hur som helst lät det inte som något framgångsrikt koncept (?).

Går också historier om nyförälskade amerikaner med för mycket pengar som köper hus med utsikt över hela stan och låter sätta in envägsfönster i stället för ytterväggar i sitt "master bedroom" och "~ bathroom". Ut och in, upptäcker de såpass sent att det bara är att flytta någonstans dit där de inte är kända...


31 oktober 2012, 00:18
Moderator
Inlägg Re: Träningsdagboken och annat hälsobefrämjande
Men märker folk inte om de inte kan se ut?! Och tittar de aldrig in utifrån?! Det tror jag inte på.


31 oktober 2012, 00:20
Moderator
Inlägg Re: Träningsdagboken och annat hälsobefrämjande
Historier, som sagt. Men något enstaka par kan väl säkert tänkas vara såpass upptaget av varandra...


31 oktober 2012, 00:21
Medlem
Inlägg Re: Träningsdagboken och annat hälsobefrämjande
Liten löprunda på morgonen och gymet på eftermiddagen - check.
Jag gillar mitt ryggslut, det finns två söta gropar där ovanför skinkorna. Som smilgropar fast baktill. Man ser mycket i stora speglar...


1 november 2012, 22:45
Medlem
Inlägg Re: Träningsdagboken och annat hälsobefrämjande
Gym igår också och tre timmars dans inatt.


4 november 2012, 14:10
Medlem
Inlägg Re: Träningsdagboken och annat hälsobefrämjande
Det har inte varit så mycket hålligång på sistone, men det har i alla fall blivit tre skidturer, vilket är väldigt allsidig träning, i ospårade marker och en rask långpromenad i fredags. Jag ska försöka komma igång med lite hemmaträning igen (den här gången utan att överanstränga mig och sedan ta en väldigt lång paus) och promenader plus cykling när våren kommer.


29 januari 2013, 15:58
Medlem
Inlägg Re: Träningsdagboken och annat hälsobefrämjande
BRA!

Jag har också precis kommit igång, peppar peppar, med en kort joggingtur utomhus igår. Har träningsvärk idag vilket indikerar kroppens sorgliga status efter allt slappande.
Dansade ifs. i några timmar häromnatten också. Det var ju också träning.

Men nu kör vi.


30 januari 2013, 14:59
Medlem
Inlägg Re: Träningsdagboken och annat hälsobefrämjande
CodeRedAlert skrev:
Men nu kör vi.


Det gör vi.

Fingrarna tränar jag dagligen, så de kan behöva lite vila också.


30 januari 2013, 15:39
Ny tråd Svara på tråd  [ 880 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45 ... 88  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.