Ny tråd Svara på tråd  [ 529 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46 ... 53  Nästa
Den lilla nakentråden 
Författare Meddelande
Avslutat konto
Inlägg Re: Den lilla nakentråden
Mwahahahahah! :D Du är fantastisk, Schubbe.


26 januari 2013, 11:16
Medlem
Inlägg Re: Den lilla nakentråden
Queerrevolutionär NPFBDSMFHBTQI psykradikalism.


26 januari 2013, 12:11
Medlem
Inlägg Re: Den lilla nakentråden
Vad står F:et och I:et för?

Zombie skrev:
Ja… hm… nu börjar det väl arta sig *muttrar motvilligt*. Låt se nu om vi kan låta bli att vara såna attributfa… fetischister utan tända på det inre.


Haha, du buttre gamle man, tack för inspirationen! :)


26 januari 2013, 14:44
Medlem
Inlägg Re: Den lilla nakentråden
Orange skrev:
Mwahahahahah! :D Du är fantastisk, Schubbe.


8-)


26 januari 2013, 14:50
Moderator
Inlägg Re: Den lilla nakentråden
Och jag som just tänkte finna mitt Sanna Biologismundergivna Jag och börja klaga på att man inte ser någon skillnad. :03:

Men: tänk om någon är hermafrodit och har den andra sorten mellan benen? Eller homo och har samma sort mellan benen? Och är vig nog att låta sina egna båda ställen mötas? Är det i så fall att betrakta som onani eller ska man tolka det som det idealiska förhållandet som man bara blir… rövknullad, hrm… om man försöker tränga sig emellan?


26 januari 2013, 21:27
Medlem
Inlägg Re: Den lilla nakentråden
Schueberird skrev:
Vad står F:et och I:et för?


Fetischism och Intersexual. I kanske är överflödigt och ingår i Q, men det finns säkert många intersexuella som inte vill kalla sig queer. Egentligen ingår väl allt utom cisheteromonogami i Queer med den bredaste definitionen. En så bred definition är dock lite kontroversiell eftersom det inkluderar en stor del av befolkningen inklusive en hel del heterosexuella men normbrytande sexualitet (poly, relationsanarki eller till och med BDSM&F)


27 januari 2013, 14:58
Moderator
Inlägg Re: Den lilla nakentråden
Är det bara jag som inte går igång på bilder? Inte för att jag gör mig någon illusion av att enbart se till människors inre - jag har väl mina egna hang-ups - men enbart bilder utan någon kommunikativ intention gentemot just mig från den som porträtteras, det är nog inte min kopp te. Sedan kan jag i och för sig "förälska" mig i fiktiva karaktärer, men vad jag minns så har de aldrig dykit upp i några våta drömmar.


28 januari 2013, 19:50
Medlem
Inlägg Re: Den lilla nakentråden
Incognita skrev:
Är det bara jag som inte går igång på bilder? Inte för att jag gör mig någon illusion av att enbart se till människors inre - jag har väl mina egna hang-ups - men enbart bilder utan någon kommunikativ intention gentemot just mig från den som porträtteras, det är nog inte min kopp te. Sedan kan jag i och för sig "förälska" mig i fiktiva karaktärer, men vad jag minns så har de aldrig dykit upp i några våta drömmar.


Det är väl rätt typiskt kvinnligt. Sen tror jag inte sånt ligger i människans natur i någon större utsträckning, men man är ju aldrig oberoende av kulturen man lever i. Jag blir väldigt upphetsad av bilder, men det är också endast när det gäller bilder som jag kan skilja helt på sexuell och känslomässig attraktion. IRL brukar jag få massa jobbiga hormoner några dagar efter jag ligger med nån och göra bort mig pga det. De flesta män brukar skilja på de två även IRL.


28 januari 2013, 20:38
Moderator
Inlägg Re: Den lilla nakentråden
Hm. Jag vet inte riktigt hur jag skall förhålla mig till att jag plötsligt är "typiskt kvinnlig" i något avseende.


28 januari 2013, 20:46
Medlem
Inlägg Re: Den lilla nakentråden
Incognita skrev:
Hm. Jag vet inte riktigt hur jag skall förhålla mig till att jag plötsligt är "typiskt kvinnlig" i något avseende.


Jag vill inte antyda att du är det på något annat sätt. Men i just den specifika frågan. Jag vill inte gärna vara typiskt manlig heller men har accepterat att jag är det i vissa avseenden.


28 januari 2013, 20:47
Ny tråd Svara på tråd  [ 529 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46 ... 53  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron