Ny tråd Svara på tråd  [ 7 inlägg ] 
Tips på bildlagringstjänster som inte är pryda? 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Tips på bildlagringstjänster som inte är pryda?
Eftersom Photobucket är överdrivet pryda, så behöver jag tips på bra bildlagringstjänster som tillåter nakenbilder - eller, om inte foton, så åtminstone konstnärliga framställningar av naket. Ett annat krav är att jag vill ha full kontroll över mina bilder, så att jag kan ta bort dem närhelst jag känner för det. Sista och tredje kravet är att det är gratis.

26 januari 2013, 01:29
Moderator
Inlägg Re: Tips på bildlagringstjänster som inte är pryda?
Hur är det med Postimage, som tjänstgör som forumets halvegna bildserver genom "Ladda upp en bild"-länken nedanför skrivrutorna?

Moderator: Och som rekommenderas för bilder till forumet, eftersom sajter försvinner, byter bilder, byter bildadresser och långtifrån alltid tillåter bildlänkning.

Man sparar först bilden på sin egen dator; därefter använder man "Ladda upp en bild"-länken. När bilden är uppladdad kan man slänga sitt eget exemplar om man vill.

*litet orolig å forumets vägnar också*

26 januari 2013, 01:33
Medlem
Postimage tillåter inte att jag tar bort mina bilder och tillåter dessutom bara tumnaglar i inlägget.

26 januari 2013, 01:37
Moderator
Aha. Inte bra.

26 januari 2013, 01:38
Medlem
http://bayimg.com kanske?

26 januari 2013, 04:36
Medlem
Tack. :) Jag ska testa den senare.

Hmmm... de tycker att jag ska skaffa vänner istället för att ladda upp mer än 100MB? Nåväl, vi får väl se hur långt det räcker.

26 januari 2013, 05:03
Medlem
Andra förslag?

27 januari 2013, 23:42
Ny tråd Svara på tråd  [ 7 inlägg ] 

Som gäst saknar du privilegier.