Ny tråd Svara på tråd  [ 4878 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 261, 262, 263, 264, 265, 266, 267 ... 488  Nästa
Vad har du gjort idag? 
Författare Meddelande
Moderator
Inlägg Re: Vad har du gjort idag?
Nej, det fattar jag väl! Men du svalde betet. Då vet jag att det var som jag trodde - som jag egentligen trodde från början men avfärdade som inbillning. Nåväl, det var ju kul. :)

25 januari 2013, 00:05
Medlem
Jag har väl varit en del av en ny medlems försvinnande en gång, men det var ej avsiktligt från min sida. Men just nu är jag inte helt klar med vad som avses, det är nog nåt annat. Jaja. Jag är vanligtvis väldigt mån om att inte göra nån illa eller orsaka nån osämja på forumet.

25 januari 2013, 00:11
Moderator
Hm... kanske misstog jag mig ändå? :10:

Det var absolut inte min avsikt att insinuera att du skulle ha gjort någon illa eller skapat osämja, Yetin!

25 januari 2013, 00:14
Medlem
Incognita skrev:
Hm... kanske misstog jag mig ändå? :10:

Det var absolut inte min avsikt att insinuera att du skulle ha gjort någon illa eller skapat osämja, Yetin!

Hehe, ingen skada skedd. Jag är osäker på vad du tänker bara. Så länge ingen är arg på mig är inte jag arg på nån annan.

25 januari 2013, 00:16
Moderator
Jisses! Det här forumet har gjort något med min hjärna! :01: :lol: Glöm alltsammans!

25 januari 2013, 00:17
Medlem
Idag har jag misslyckats med att somna i rimlig tid.

Tar en glass och en surf på nätet istället.

25 januari 2013, 02:21
Medlem
Idag har jag kommit till skolan samma tid som alla andra istället för före alla andra. Det ska inte ske igen. Läst en tranströmerdikt om espresso som sitter på kaffemaskinen. Jag kan sympatisera med den beskrivningen av espresso.

25 januari 2013, 10:38
Medlem
Aha. Mina kassa mätresultat igår beror på att jag skulle ändrat inställningarna på instrumentet och inte Labview-programmet. Får göra om alltihop. Det är lite meditativt att stirra på skärmen när mätvärden samlas in.

25 januari 2013, 10:55
Medlem
Idag har jag letat efter - och hittat - rätt låt om att promenera i regnet:

Det var inte The Ronettes, inte Johnnie Ray, inte Chris Norman, inte The Walker Brothers, inte Jim Reeves, inte Jay & The Americans, inte Wax & Dumbfounded och absolut inte A1.

25 januari 2013, 14:46
Avslutat konto
Har haft en awesome dag! Ska bjuda er på Min Dag när jag kommit hem.

25 januari 2013, 21:36
Ny tråd Svara på tråd  [ 4878 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 261, 262, 263, 264, 265, 266, 267 ... 488  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.