Ny tråd Svara på tråd  [ 3123 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176 ... 313  Nästa
Den stora nonsenstråden 
Författare Meddelande
Avslutat konto
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Yetin skrev:
Undrar om Bromölla Knyppelförening är Safe for Work.

Hahahaha, jag tycker den layouten är helt värdelös. Vem undrar inte varför man är inne och surfar på Bromölla Knyppelförenings hemsida liksom?

23 januari 2013, 11:10
Moderator
Orange skrev:
Yetin skrev:

Hahahaha, jag tycker den layouten är helt värdelös. Vem undrar inte varför man är inne och surfar på Bromölla Knyppelförenings hemsida liksom?

???
Borde man fatta något av detta? *nyfiken*

23 januari 2013, 12:24
Avslutat konto
Incognita skrev:
Orange skrev:
Yetin skrev:

???
Borde man fatta något av detta? *nyfiken*

Njääe, det kanske är ett gott tecken att du inte fattar. :D

23 januari 2013, 12:42
Moderator
*mutter* Intern humor är bara rolig när jag fattar den. *trutar tjurigt med underläppen* ( ;) )

23 januari 2013, 13:02
Medlem
Google är min vän:
Citera:
Bromöllas knyppelförening
Den svenska BDSM- och fetischscenen på nätet. Communityt för BDSM-utövare, fetischister, personer med relaterade sexualiteter och livsval samt våra vänner.

23 januari 2013, 17:04
Moderator
Aha! Tänk, jag gissade faktiskt det. Men ni vet väl att det finns fler? *spelar världsvan*

Jag vet att det finns ett där jag har en namne som inte är jag. Och många som håller till där håller dessutom till på ett par andra forum som jag är med på (där jag har det där namnet som inte är jag på det andra), där den övergripande gemensamma nämnaren är en annan även om överlappningen är stor.

23 januari 2013, 17:14
Moderator
Det där tycker jag är djävligt taskigt mot knyppelintresserade Bromöllingar som kanske vill bilda en förening. :04:

23 januari 2013, 17:16
Moderator
Det kanske finns en och annan knyppelfetischist som är själaglad, å andra sidan? :04:

23 januari 2013, 17:20
Moderator
Men är de så många i Bromölla att de inte behöver ta in folk utifrån?

23 januari 2013, 18:20
Moderator
:10:

23 januari 2013, 18:44
Ny tråd Svara på tråd  [ 3123 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176 ... 313  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.