Ny tråd Svara på tråd  [ 642 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49 ... 65  Nästa
Den stora tråden där vi får verbala tics, del 1 
Författare Meddelande
Moderator
Inlägg Re: Den stora tråden där vi får verbala tics, del 1
... om det inte är eldsalamandrar? Tror nästan det för en sådan effekt? Annars blir jag tungsint.

(Fan, vad hyrde jag inte en lägenhet med öppen spis för? Bara några tusen till i månaden och avstå från ljudisolering...)


14 januari 2013, 03:33
Moderator
Inlägg Re: Den stora tråden där vi får verbala tics, del 1
Ah! :idea: Det är därifrån jag jag har den där känslan för ordet salamander! Jag läste om elementarandarna i sagor som barn! Det hade jag glömt. *nostalgisk*


14 januari 2013, 03:38
Medlem
Inlägg Re: Den stora tråden där vi får verbala tics, del 1
Incognita skrev:
Aha. Jag var snarare ute efter något som kunde rå på skitsnacket, ett slags censureffekt, eller renhållning om man så vill. Och som inte plågat stackars salamandrar.


Vadå, menar du att verbala tics ska hålla ihop logiskt!? :04:


14 januari 2013, 15:21
Moderator
Inlägg Re: Den stora tråden där vi får verbala tics, del 1
Näe... jag kände mest att det var lite mycket Tourette över det hela när jag kväkte ur mig vagina-episoden bara så där, och önskade att någon i förebyggande syfte hade (bildligt talat) tvättat min mun med tvål...


14 januari 2013, 15:33
Medlem
Inlägg Re: Den stora tråden där vi får verbala tics, del 1
Aha.


14 januari 2013, 15:41
Moderator
Inlägg Re: Den stora tråden där vi får verbala tics, del 1
Den tyckte jag också var djärv, men kopplade inte hit eftersom jag inte tycker du snackar skit...


14 januari 2013, 15:58
Moderator
Inlägg Re: Den stora tråden där vi får verbala tics, del 1
Fast den var väl egentligen inte djärvare än referenserna till "Ska vi knulla?"-repliker? Innehållet var ju i princip detsamma även om formen... inte var det.


14 januari 2013, 16:00
Moderator
Inlägg Re: Den stora tråden där vi får verbala tics, del 1
Det var ju inte som att jag var den enda som klädde av mig, om jag säger så.


14 januari 2013, 16:02
Moderator
Inlägg Re: Den stora tråden där vi får verbala tics, del 1
Och det var ju inte det första jag skrev i vår korrespondens, då, bara så där apropå arkitektur. tokig är jag inte. :P Det var inte tourettigt att föreslå det då, utan helt i linje med den jargong som utvecklats mellan oss. Att ta upp det här, däremot...


14 januari 2013, 16:08
Moderator
Inlägg Re: Den stora tråden där vi får verbala tics, del 1
Incognita skrev:
Det var ju inte som att jag var den enda som klädde av mig, om jag säger så.
... eller den enda som har klätt av sig i en sådan situation. Och så vidare. Nej, men det var väl den oentiga (?) rättframheten jag reagerade på sådär allmänt och det (jämfört med mig) självutlämnande å mina egna.

Incognita skrev:
Och det var ju inte det första jag skrev i vår korrespondens, då, bara så där apropå arkitektur. tokig är jag inte. :P Det var inte tourettigt att föreslå det då, utan helt i linje med den jargong som utvecklats mellan oss.

Nej, mycket inkännande fantasi hoppas jag de flesta läsare hinner förvärva med åren åtminstone.


14 januari 2013, 16:11
Ny tråd Svara på tråd  [ 642 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49 ... 65  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron