Visa obesvarade inlägg | Visa aktiva trådar
Den stora tråden där vi får verbala tics, del 1
Författare |
Meddelande |
Zombie
Moderator
|
Re: Den stora tråden där vi får verbala tics, del 1
... om det inte är eldsalamandrar? Tror nästan det för en sådan effekt? Annars blir jag tungsint. (Fan, vad hyrde jag inte en lägenhet med öppen spis för? Bara några tusen till i månaden och avstå från ljudisolering...)
|
14 januari 2013, 03:33 |
|
|
Incognita
Moderator
|
Ah! Det är därifrån jag jag har den där känslan för ordet salamander! Jag läste om elementarandarna i sagor som barn! Det hade jag glömt. *nostalgisk*
|
14 januari 2013, 03:38 |
|
|
Schueberird
Medlem
|
Vadå, menar du att verbala tics ska hålla ihop logiskt!?
|
14 januari 2013, 15:21 |
|
|
Incognita
Moderator
|
Näe... jag kände mest att det var lite mycket Tourette över det hela när jag kväkte ur mig vagina-episoden bara så där, och önskade att någon i förebyggande syfte hade (bildligt talat) tvättat min mun med tvål...
|
14 januari 2013, 15:33 |
|
|
Schueberird
Medlem
|
Aha.
|
14 januari 2013, 15:41 |
|
|
Zombie
Moderator
|
Den tyckte jag också var djärv, men kopplade inte hit eftersom jag inte tycker du snackar skit...
|
14 januari 2013, 15:58 |
|
|
Incognita
Moderator
|
Fast den var väl egentligen inte djärvare än referenserna till "Ska vi knulla?"-repliker? Innehållet var ju i princip detsamma även om formen... inte var det.
|
14 januari 2013, 16:00 |
|
|
Incognita
Moderator
|
Det var ju inte som att jag var den enda som klädde av mig, om jag säger så.
|
14 januari 2013, 16:02 |
|
|
Incognita
Moderator
|
Och det var ju inte det första jag skrev i vår korrespondens, då, bara så där apropå arkitektur. Så tokig är jag inte. Det var inte tourettigt att föreslå det då, utan helt i linje med den jargong som utvecklats mellan oss. Att ta upp det här, däremot...
|
14 januari 2013, 16:08 |
|
|
Zombie
Moderator
|
... eller den enda som har klätt av sig i en sådan situation. Och så vidare. Nej, men det var väl den oentiga (?) rättframheten jag reagerade på sådär allmänt och det (jämfört med mig) självutlämnande å mina egna. Nej, så mycket inkännande fantasi hoppas jag de flesta läsare hinner förvärva med åren åtminstone.
|
14 januari 2013, 16:11 |
|
|
Som gäst saknar du privilegier. |
|