| 
		Visa obesvarade inlägg | Visa aktiva trådar

Den stora tråden där vi får verbala tics, del 1 

| Författare | Meddelande |  
			| Zombie Moderator 
                				   |   Re: Den stora tråden där vi får verbala tics, del 1... om det inte är eldsalamandrar ? Tror nästan det för en sådan effekt? Annars blir jag tungsint.  (Fan, vad hyrde jag inte en lägenhet med öppen spis för? Bara några tusen till i månaden och avstå från ljudisolering...)

|  
			| 14 januari 2013, 03:33 |  |  
		|  |  
			| Incognita Moderator 
                				   |   Re: Den stora tråden där vi får verbala tics, del 1Ah!      Det är därifrån jag jag har den där känslan för ordet salamander! Jag läste om elementarandarna i sagor som barn! Det hade jag glömt. *nostalgisk*

|  
			| 14 januari 2013, 03:38 |  |  
		|  |  
			| Schueberird Medlem 
                				   |   Re: Den stora tråden där vi får verbala tics, del 1Vadå, menar du att verbala tics ska hålla ihop logiskt!?   

|  
			| 14 januari 2013, 15:21 |  |  
		|  |  
			| Incognita Moderator 
                				   |   Re: Den stora tråden där vi får verbala tics, del 1Näe... jag kände mest att det var lite mycket Tourette över det hela när jag kväkte ur mig vagina-episoden bara så där, och önskade att någon i förebyggande syfte hade (bildligt talat) tvättat min mun med tvål... 

|  
			| 14 januari 2013, 15:33 |  |  
		|  |  
			| Schueberird Medlem 
                				   |   Re: Den stora tråden där vi får verbala tics, del 1Aha. 

|  
			| 14 januari 2013, 15:41 |  |  
		|  |  
			| Zombie Moderator 
                				   |   Re: Den stora tråden där vi får verbala tics, del 1Den tyckte jag också var djärv, men kopplade inte hit eftersom jag inte tycker du snackar skit... 

|  
			| 14 januari 2013, 15:58 |  |  
		|  |  
			| Incognita Moderator 
                				   |   Re: Den stora tråden där vi får verbala tics, del 1Fast den var väl egentligen inte djärvare än referenserna till "Ska vi knulla?"-repliker? Innehållet var ju i princip detsamma även om formen... inte var det. 

|  
			| 14 januari 2013, 16:00 |  |  
		|  |  
			| Incognita Moderator 
                				   |   Re: Den stora tråden där vi får verbala tics, del 1Det var ju inte som att jag var den enda som klädde av mig, om jag säger så. 

|  
			| 14 januari 2013, 16:02 |  |  
		|  |  
			| Incognita Moderator 
                				   |   Re: Den stora tråden där vi får verbala tics, del 1Och det var ju inte det första jag skrev i vår korrespondens, då, bara så där apropå arkitektur. Så  tokig är jag inte.      Det var inte tourettigt att föreslå det då, utan helt i linje med den jargong som utvecklats mellan oss. Att ta upp det här , däremot...

|  
			| 14 januari 2013, 16:08 |  |  
		|  |  
			| Zombie Moderator 
                				   |   Re: Den stora tråden där vi får verbala tics, del 1... eller den enda som har klätt av sig i en sådan situation. Och så vidare. Nej, men det var väl den oentiga (?) rättframheten jag reagerade på sådär allmänt och det (jämfört med mig) självutlämnande å mina egna. Nej, så  mycket inkännande fantasi hoppas jag de flesta läsare hinner förvärva med åren åtminstone.

|  
			| 14 januari 2013, 16:11 |  |  

|  | Som gäst saknar du privilegier. |  
 |