Ny tråd Svara på tråd  [ 4878 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 255, 256, 257, 258, 259, 260, 261 ... 488  Nästa
Vad har du gjort idag? 
Författare Meddelande
Moderator
Inlägg Re: Vad har du gjort idag?
Självklart lämnade jag varorna! Men de plockade snällt i dem i kassar åt mig.

De packade dåligt så att en av kassarna inte höll, men jag klarade varorna hem i alla fall efter att jag betalat.

9 januari 2013, 01:48
Moderator
Schueberird skrev:
Nu har väl Herr Zombie ändå fått spader!? :?

Touché, eller vad det heter! :P

9 januari 2013, 01:49
Medlem
Incognita skrev:
Självklart lämnade jag varorna! Men de plockade snällt i dem i kassar åt mig.

Aha, då läste jag visst lite för mycket mellan raderna.

9 januari 2013, 02:16
Moderator
Urlakad som sagt. Hade visst glömt ett "Aha :idea: " nedanför citatet.

OnT: förhoppningsvis har herrn snart ätit sen frukost efter några timmars fasta (med NT-mått) eller svält (med autistiskt mått).

Då är frågan vilka motsägelser mot leden i ordet "frukost" jag missade.

9 januari 2013, 20:05
Medlem
Idag har jag inte sett några bananätande bekanta i matbutiken.

9 januari 2013, 21:05
Medlem
Roligt att ni gillade mitt lilla framsteg, Incognita och Zombie!

Idag har jag känt mig något matt efter körkvällen, men timmarna på jobbet förgylldes av att jag fick besvara en trevlig och intressant fråga från en forskare i utlandet. Att jag fick mycket uppskattande respons direkt på det svar jag levererade gjorde inte dagen sämre. :D Det är bara att försöka suga åt sig när sånt kommer.

9 januari 2013, 23:00
Moderator
Ah, kul! :D

Idag har jag varit synnerligen ineffektiv... Men det gör inte längre ont i halsen.

Och så har jag satt lite fart på två andra forum. Det behövs... Jeez, är det bara aspergare som kan konsten att hålla liv i ett forum eller? :roll: Tss tss, enter... (inte så allvarligt menat ;) )

9 januari 2013, 23:04
Avslutat konto
Spader skrev:
Roligt att ni gillade mitt lilla framsteg, Incognita och Zombie!

Idag har jag känt mig något matt efter körkvällen, men timmarna på jobbet förgylldes av att jag fick besvara en trevlig och intressant fråga från en forskare i utlandet. Att jag fick mycket uppskattande respons direkt på det svar jag levererade gjorde inte dagen sämre. :D Det är bara att försöka suga åt sig när sånt kommer.

Det låter riktigt bra, det! Sug åt dig av den goda responsen. :) Jag tänkte förresten kommentera också när jag läste att du gått med i kören igen men så sköt jag på det och sen glömde jag av det.

Jag har varit väldigt virrig på sistone. Glömt av att meddela dagispersonalen nya dagistider exempelvis; jag var övertygad om att jag meddelat dem tiderna så jag dök upp den nya tiden för hämtning igår och det blev ju inte jättepopulärt. Pinsamt som f*n. :oops: Sedan skulle jag sätta på dottern skorna och undrade vad jag gorde för fel när de inte gick på. Efter en minut (minst) såg jag att jag satte fel sko på foten... och så känner jag mig allmänt slut i kroppen och huvudet. Men det verkar som energinivån varierar vecka för vecka så det blir nog snart bättre igen.

Idag har jag missat min tvättid och gått en promenad med dottern, bland annat.

9 januari 2013, 23:20
Moderator
Sovit flera timmar under reptillampan som skulle göra mig pigg. :roll: Men det känns som att den är bra för mitt psykiska välmående, och den hjälpte till att väcka mig nog för att få iväg sonen med skolskjutsen.

Jag stannade hemma från jobbet idag också, känner mig inte helt kry, men jag misstänker att det är ett slags stressreaktion. Eller så har jag bara fått en helt vanlig bacillusk - man behöver ju inte övertolka allt. :roll: Hur som helst skall jag försöka kommna igång med något vettigt, så kanske stressen minskar. Gå igenom forskningsmaterial för ett nytt skrivprojekt låter väl som en bra idé? Eller borde jag skissa på den där teoretiska artikeln nu? Eller ta itu med de där andra uppskjutna sakerna? :? :? :? Oj, vad sjuk jag känner mig plötsligt!

10 januari 2013, 12:14
Moderator
Eller försöka slappna av och "göra ingenting"?

Med baktanken (fast säg det inte till ditt stressystem) att du orkar det andra desto bättre sedan, kanske rentav med viss lust och ett undermedvetet som är bättre ikapp?

Är det inte så års då förkylningar går också? Tycker jag märker det med. Fast värre kan de ju säkert bli om man redan är sliten.

10 januari 2013, 16:03
Ny tråd Svara på tråd  [ 4878 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 255, 256, 257, 258, 259, 260, 261 ... 488  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.