Visa obesvarade inlägg | Visa aktiva trådar
Författare |
Meddelande |
Incognita
Moderator
|
 Re: Vad har du gjort idag?
Tack!
|
8 januari 2013, 15:36 |
|
 |
Zombie
Moderator
|
Verkar inte så. Jag skulle ge en hel del för att kunna prata med okända (damer) bara sådär... +1 Eller i värsta fall att du har kollegor att sova hos. Verkar som om man måste lära sig krypa innan man kan gå, och ska det göras ska det göras grundligt. Peppar peppar, inte helt obekant.
|
8 januari 2013, 18:45 |
|
 |
Zombie
Moderator
|
Men jobbet verkar du ju ha klarat galant, glömde jag säga. Precis över godkänt. Att inget annat ska trassla till sig istället första gången man provar att inte vara perfekt kan vara att begära för mycket av ödet, om min egen erfarenhet är att lita på.
|
8 januari 2013, 19:01 |
|
 |
Incognita
Moderator
|
 Chefen hade glömt att boka restaurang, så jag var i alla fall inte värst.
|
8 januari 2013, 19:12 |
|
 |
Schueberird
Medlem
|
Damerna var vilsna och frågade mig om vägen eftersom jag råkade passera, så jag försökte hjälpa till så gott jag kunde.
|
8 januari 2013, 19:36 |
|
 |
Spader
Medlem
|
Sjungit i kör och därefter begått min första köröl, vilket jag tyckte var rätt trevligt. 
|
8 januari 2013, 23:33 |
|
 |
Incognita
Moderator
|
Men va' kul, Spader! Själv har jag glömt plånboken hemma för andra gången idag. Den här gången var det när jag skulle handla, och jag upptäckte det när jag hade veckohandlat färdigt och skulle hala upp pluskan för att punga ut med dryga tusenlappen. Tur att jag hade nära hem! De var så vänliga så. Heder åt dem.
|
8 januari 2013, 23:42 |
|
 |
Zombie
Moderator
|
Bra gjort, Spader. Och Inco (med sin fall- och tillitsövning. Fast det kan vara rätt jobbigt medan den varar. – Bra med en hållhake på chefen.  ) OnT: gått upp för tidigt för ett måste som aldrig dök upp pga. något missförstånd, efter ett annat måste igår. Helt urlakad. Och när kommer nästa? Och hur blir man friskare?
|
8 januari 2013, 23:53 |
|
 |
Schueberird
Medlem
|
Nu har väl Herr Zombie ändå fått spader!? 
|
9 januari 2013, 00:07 |
|
 |
Schueberird
Medlem
|
Det där har hänt mig också, fast jag hade istället slut på pengar på betalkontot, så jag fick cykla hem som ett jehu och föra över pengar. Mig litade de dock inte tillräckligt på, så jag fick snällt lämna kvar ryggsäcken med all mat i medan jag hastade hemåt och sedan tillbaka.
|
9 januari 2013, 00:38 |
|
|
Som gäst saknar du privilegier. |
|