Ny tråd Svara på tråd  [ 4878 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 253, 254, 255, 256, 257, 258, 259 ... 488  Nästa
Vad har du gjort idag? 
Författare Meddelande
Moderator
Inlägg Re: Vad har du gjort idag?
JÄDRAR! Jag skulle ju unna mig lakritsglass hade jag ju tänkt, idag igen. Nu är det stängt! :( :evil:

8 januari 2013, 00:59
Medlem
Ja, du ser, de har aldrig vett att hålla öppet vettiga tider. :04:

8 januari 2013, 01:02
Moderator
Precis! Vad är det för fasoner?!

8 januari 2013, 01:03
Medlem
Det är usla fasoner!

8 januari 2013, 01:05
Moderator
Indeed.

Bara för att jag helt oplanerat sover flera timmar i början av kvällen, när det fortfarande är öppet. Diskriminering är vad det är! För att inte tala om ren ondska.

8 januari 2013, 01:08
Moderator
Incognita skrev:
Jag har slängt iväg ett riktigt dåligt "good enough"-PM till en fortbildningskurs som jag går. Duktigt av mig!

Ja, det var det verkligen. Aldrig är vissa av oss så kompetenta som när vi visar precis så mycket inkompetens som man kommer undan med. Gott gry! Bild

8 januari 2013, 06:23
Avslutat konto
Incognita skrev:
Schueberird skrev:
Idag har jag besökt platser som jag aldrig har besökt förut, sett saker som jag aldrig har sett förut och pratat med trevliga damer som jag aldrig har pratat med förut - allt tack vare dagens slumppromenad.

Åh fan. Det lät konstruktivt. Man kanske borde följa exemplet.

Ja, det borde man ju! Jag har aldrig hittills lyckats få kontakt med folk sådär slumpmässigt.

8 januari 2013, 11:21
Medlem
Schueberird skrev:
Idag har jag besökt platser som jag aldrig har besökt förut, sett saker som jag aldrig har sett förut och pratat med trevliga damer som jag aldrig har pratat med förut - allt tack vare dagens slumppromenad.

Att det jag såg var rätt triviala saker - om än nya - och att jag mumlade i skägget, mer än pratade, om triviala saker behöver vi ju inte låtsas om.

8 januari 2013, 12:57
Moderator
Zombie skrev:
Incognita skrev:
Jag har slängt iväg ett riktigt dåligt "good enough"-PM till en fortbildningskurs som jag går. Duktigt av mig!

Ja, det var det verkligen. Aldrig är vissa av oss så kompetenta som när vi visar precis så mycket inkompetens som man kommer undan med. Gott gry! Bild

Ah, tack tack! Då kan jag passa på att skryta med att jag gjorde en riktigt uschlig good enough-presentation av eländet också efter att ha kommit riktigt uschligt good enough-sent så att jag (oplanerat!!!) missade de andras presentationer men precis hann göra min och beta av kursen.

Jag försov mig, glömde plånboken hemma, hade ogiltigt pendlarkort som jag inte kunde fylla på, och plankade på studenternas buss också. Bra början... Hoppas jag tar mig hem idag. Det borde finnas precis så mycket reskassa på kortet att jag kan ta tåget om jag inte tar bussen till stationen.

8 januari 2013, 13:20
Medlem
Hoppas du kommer hem.

8 januari 2013, 13:35
Ny tråd Svara på tråd  [ 4878 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 253, 254, 255, 256, 257, 258, 259 ... 488  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.