Ny tråd Svara på tråd  [ 642 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47 ... 65  Nästa
Den stora tråden där vi får verbala tics, del 1 
Författare Meddelande
Moderator
Inlägg Re: Den stora tråden där vi får verbala tics, del 1
*ser fiberoptiska kablar som löper klädstreckslikt i trissor man kan dra i, där en gul mankini råkar fastna, samtidigt som den har satt sig fast i en viss del av Åke Tråk på ett sätt vars effekter generar honom en aning, så att han får bevisa hur oomkullrunkelig han faktiskt är, även om han är liten till örat och inte fullt kan utnyttja fiberoptikens kommunikationsfördelar för egen fördel, vilket förfördelar honom en aning när han till slut ändå faller för fiberstrecket...*

Hm, konstigt att det verkar så roligt hos andra såntdär som jag har skämts för i alla år...


5 januari 2013, 02:40
Avslutat konto
Inlägg Re: Den stora tråden där vi får verbala tics, del 1
Zombie skrev:
*ser fiberoptiska kablar som löper klädstreckslikt i trissor man kan dra i, där en gul mankini råkar fastna, samtidigt som den har satt sig fast i en viss del av Åke Tråk på ett sätt vars effekter generar honom en aning, så att han får bevisa hur oomkullrunkelig han faktiskt är, även om han är liten till örat och inte fullt kan utnyttja fiberoptikens kommunikationsfördelar för egen fördel, vilket förfördelar honom en aning när han till slut ändå faller för fiberstrecket...*

Hm, konstigt att det verkar så roligt hos andra såntdär som jag har skämts för i alla år...


Hahaha! :D

Vad är det du skämts för i alla år? Att du visualiserar sådant?


5 januari 2013, 13:34
Moderator
Inlägg Re: Den stora tråden där vi får verbala tics, del 1
Att jag själv kan komma på sådana där galna eller bara löjliga ordvändningar och historiefragment, eller bli barnsligt förtjust i detaljer som jag vet att många andra finner helt poänglösa.


5 januari 2013, 18:35
Avslutat konto
Inlägg Re: Den stora tråden där vi får verbala tics, del 1
Zombie skrev:
Att jag själv kan komma på sådana där galna eller bara löjliga ordvändningar och historiefragment, eller bli barnsligt förtjust i detaljer som jag vet att många andra finner helt poänglösa.


Aha. Jag vet inte hur vanligt det är att göra så men jag är rätt van då jag har en bekant som håller på sådär en hel del. Undrar om det är aspigt... och så säger de att autister har dålig fantasi. :D


6 januari 2013, 01:09
Avslutat konto
Inlägg Re: Den stora tråden där vi får verbala tics, del 1
Mailade nyss det här till Bengt Sändh. (The things I do with my fritid...)

Bäste herr Sändh

Jag läste nyss följande på din hemsida:

"1959

Barbro och jag får enrumslägenhet på Flemminggatan 18. Jag arrangerar en föreläsning med Amalteamannen Anton Nilsson som blev dödsdömd 1908. Vi får en dotter som vi döper till Sabina."

Nyfiken som jag är undrar jag vem av dig och Anton Nilsson som var havande och födde barnet? Vidare undrar jag naturligtvis varför detta inte blev en världssensation. Eller, ska "får" betyda att Sabina blev överräckt till er?

Med vänlig hälsning
xxxxxx


8 januari 2013, 00:29
Medlem
Inlägg Re: Den stora tråden där vi får verbala tics, del 1
*tihi*


8 januari 2013, 00:39
Medlem
Inlägg Re: Den stora tråden där vi får verbala tics, del 1
*skrattar gott*


8 januari 2013, 07:13
Moderator
Inlägg Re: Den stora tråden där vi får verbala tics, del 1
:lol:

Och vad folk törs tilltala okända... fast Bengt Sändh är ju förstås inte okänd. Är det därför du vågar? :mrgreen:

Kanske något man skulle slå sig på: en Flåsande Florence Nightie-galen som hjälper kändisarna att inte dabba sig offentligt (med sådana fel som bara aspergare och/eller nördar märker)?


8 januari 2013, 18:55
Avslutat konto
Inlägg Re: Den stora tråden där vi får verbala tics, del 1
Har fått svar!

"******
Ber om ursäkt för att jag orsakat dig huvudbry. Det var alls icke meningen. Grubbla inte mer på detta utan glöm problemet och gå vidare i livet.

Lycka till.

Bengt Sändh"

Jag har inga problem med att skicka mail. Irl däremot är jag lite mer nervös av mig.


8 januari 2013, 19:34
Medlem
Inlägg Re: Den stora tråden där vi får verbala tics, del 1
Jag tror visst Herr Sändh behagade vara lite sarkastisk. :lol: Tyvärr får vi nu aldrig reda på vad han egentligen menade... :04:


8 januari 2013, 19:38
Ny tråd Svara på tråd  [ 642 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47 ... 65  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron