Ny tråd Svara på tråd  [ 4878 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 252, 253, 254, 255, 256, 257, 258 ... 488  Nästa
Vad har du gjort idag? 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Vad har du gjort idag?
:( deppat

5 januari 2013, 01:08
Moderator
Varit jätteduktig. Både handlat mat, till på köpet innan de stängde, och slängt sopor. Det borde räcka för i år.

6 januari 2013, 23:02
Moderator
Jag har slängt iväg ett riktigt dåligt "good enough"-PM till en fortbildningskurs som jag går. Duktigt av mig!

7 januari 2013, 17:38
Medlem
Idag har jag besökt platser som jag aldrig har besökt förut, sett saker som jag aldrig har sett förut och pratat med trevliga damer som jag aldrig har pratat med förut - allt tack vare dagens slumppromenad.

7 januari 2013, 22:48
Moderator
Schueberird skrev:
Idag har jag besökt platser som jag aldrig har besökt förut, sett saker som jag aldrig har sett förut och pratat med trevliga damer som jag aldrig har pratat med förut - allt tack vare dagens slumppromenad.

Åh fan. Det lät konstruktivt. Man kanske borde följa exemplet.

7 januari 2013, 22:54
Medlem
Det borde man. :04:

7 januari 2013, 22:58
Medlem
Jag har just lyckats bränna råströsocker: Jag var borta i, vad jag trodde, bara några sekunder, men det måste ha varit längre tid, för när jag kom tillbaka till spisen rykte det ganska rejält ur kastrullen i vilken det före detta sockret befann sig.

Jag skyller på CRA. :04:

8 januari 2013, 00:36
Medlem
Nu höll jag dessutom nästan på att bränna vid vattnet som jag skulle använda för att göra rent sockerkastrullen med.

Är detta månne straffet för att jag vill äta lite glass med chokladsås denna sena timma?

8 januari 2013, 00:45
Medlem
Alltid anklagad. Aldrig oskyldig.
:geek:

Jag vet inte riktigt vad jag har gjort idag.
Inget konstruktivt iaf. förutom ett samtal till inkasso varefter jag fick riva itu fakturan ifråga (riva sönder räkningar måste vara bland det mest tillfredställande som finns) samt en systund där jag handarbetade fast en gul tygremsa på dotterns karatedräkt. Nu är hon officiellt 10 Mon, nybörjare.

8 januari 2013, 00:54
Medlem
Schueberird skrev:
Är detta månne straffet för att jag vill äta lite glass med chokladsås denna sena timma?

Moralpaniker skrev:
Mitt på blanka vardagen! :shock:

8 januari 2013, 00:58
Ny tråd Svara på tråd  [ 4878 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 252, 253, 254, 255, 256, 257, 258 ... 488  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.