Ny tråd Svara på tråd  [ 51 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5, 6  Nästa
Bästa avatar? 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Bästa avatar?
Jag kan lugna dig med att det inte är en ballong.


5 januari 2013, 01:54
Moderator
Inlägg Re: Bästa avatar?
Cést une bœmbe. :10: Une bœmbe ballonnée, en train d'être sabotée? Espérons toujours qu'il n'y a pas de sound effects dans les avatars.


5 januari 2013, 02:28
Moderator
Inlägg Re: Bästa avatar?
Jag var rädd för det... Men jag vill ju alltid tro det bästa om folk. :11:

Fast franska kan jag faktiskt inte.


5 januari 2013, 11:41
Moderator
Inlägg Re: Bästa avatar?
Tänkte att de engelska eller internationella nyckelorden kanske räckte för att fatta det viktiga; så viktigt var det ju inte.

Det är en bômb. En ballonerad bômb, i färd med att kängas [som ordet sabotera ungefär betyder ordagrant]? Låt oss fortfarande hoppas att det inte finns några sound effects i avatarerna. ["Sound effects" kan säkert sägas på franska också, men fransoserna är liksom svenskarna förtjusta i att ersätta ord de redan har med engelska.]


5 januari 2013, 18:30
Moderator
Inlägg Re: Bästa avatar?
Visst ja: vet inte hur gott det är hänsynsfullt att tro om Schubbe på det teoretiska/imaginativa/imagemässiga planet... :04:

Så hade jag typat fel på c'est, ser jag nu.


5 januari 2013, 18:39
Medlem
Inlägg Re: Bästa avatar?
:10:

En rosa blomma på skon?


6 januari 2013, 20:08
Medlem
Inlägg Re: Bästa avatar?
Om du hängt med lite vet du att den rosa blomman, som inte är någon blomma, dök upp ur den neddimpande skon.


6 januari 2013, 20:18
Medlem
Inlägg Re: Bästa avatar?
Som ledtråd kan jag säga att den rosa blomman, som inte är någon blomma, har varit med förut.


6 januari 2013, 20:19
Moderator
Inlägg Re: Bästa avatar?
Jag tycker att den rosa figuren ser ut som en liten person.


6 januari 2013, 20:22
Medlem
Inlägg Re: Bästa avatar?
Det tycker jag med...


6 januari 2013, 20:27
Ny tråd Svara på tråd  [ 51 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5, 6  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.