Ny tråd Svara på tråd  [ 4878 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 250, 251, 252, 253, 254, 255, 256 ... 488  Nästa
Vad har du gjort idag? 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Vad har du gjort idag?
Yetin skrev:
Sett på "mammas pojkar" på bio.

Var den nåt att ha?

3 januari 2013, 02:17
Moderator
Försökt få lite fart i ett annat internetforum men det går lite sisådär.

3 januari 2013, 20:29
Medlem
Vilka metoder har du testat då? Har du testat "Segelbåten"?

3 januari 2013, 22:13
Moderator
? Finns det metoder?

Alltså, det finns nästan inga inlägg på forumet, och de flesta har inte varit inloggade på flera dagar. Jag misstänker att de har lite för mycket liv för att hinna vara forumaktiva.
:10:

3 januari 2013, 22:25
Medlem
Aha, då fungerar inte "Segelbåten". Hmmm.... "Ventrilokvistens stege" kanske?

3 januari 2013, 22:28
Moderator
Är det något som finns eller försöker du sätta myror i huvudet på mig? :10:

3 januari 2013, 23:47
Medlem
"Segelbåten" går ut på att man "seglar" in i alla trådar och släpper ett inlägg i varje - eller så går den ut på att man i stiltje tar ut segelbåten som om det blåste en stark vind och eftersom rök inte kan uppstå utan eld, så börjar det snart brinna (efterfrågan skapar utbudet).

"Ventrilokvistens stege" är lite mer extrem och bör bara tas till i yttersta nödfall: Den går ut på att man skapar en massa parallellkonton som diskuterar med varandra (ungefär som en ventrilokvist gör med sin docka) och stegrar stegvis disskusionerna tills andra ser sig tvungna att lägga sig i.

...eller så försöker jag sätta myror i huvudet på dig. :04:

4 januari 2013, 00:18
Moderator
:lol: Nu finns de, när du har uppfinnit dem.

Själv tror jag på att skapa några nya trådar med bra diskussionsämnen, uppdatera sin profil då och då, komma med lagom spirituella kommentarer på de få inlägg som finns (på sina egna i värsta fall) samt brevväxla med admin. :04:

4 januari 2013, 00:34
Medlem
Incognita skrev:
Själv tror jag på att skapa några nya trådar med bra diskussionsämnen, uppdatera sin profil då och då, komma med lagom spirituella kommentarer på de få inlägg som finns (på sina egna i värsta fall) samt brevväxla med admin. :04:

Aha, "Tradijournalisten".

4 januari 2013, 00:44
Moderator
Ahahah 8-)

4 januari 2013, 00:45
Ny tråd Svara på tråd  [ 4878 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 250, 251, 252, 253, 254, 255, 256 ... 488  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.