Ny tråd Svara på tråd  [ 966 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54 ... 97  Nästa
Drömfångartråden 
Författare Meddelande
Moderator
Inlägg Re: Drömfångartråden
Jag kan försäkra herrn att avsnittet i boken som jag rekommenderade på intet sätt är en bruksanvisning i hur man väcker sin sexualitet.

Fasen vad jag blir trött på tillskrivningar om sexuella intentioner i alla möjliga sammanhang! Jag kan väl inte rå för om du drömmer i explicit sexuella termer (från kvinnans sida, visserligen, men drömmen var din)!

*indignerad*


2 januari 2013, 20:29
Medlem
Inlägg Re: Drömfångartråden
Nu tror jag inte att jag riktigt förstår... :?


2 januari 2013, 20:32
Moderator
Inlägg Re: Drömfångartråden
Jag kände mig påhoppad, som att du insinuerade att jag försökte trycka på dig tolkningar om hur smygkåt du i själva verket var - vilket jag inte alls gjorde.


2 januari 2013, 20:36
Medlem
Inlägg Re: Drömfångartråden
:?

Jag förtydligade bara.


2 januari 2013, 20:42
Moderator
Inlägg Re: Drömfångartråden
OK. Då är det lugnt. Jag tolkade ditt citat av mig som att du tillskrev mig den avsiktliga tolkningen och försvarade dig mot den.


2 januari 2013, 20:44
Medlem
Inlägg Re: Drömfångartråden
Det är tur att du inte jobbar som terapeut.


2 januari 2013, 20:53
Moderator
Inlägg Re: Drömfångartråden
Detsamma, detsamma. Eller så är det väl tur att du inte är min patient.


2 januari 2013, 21:01
Medlem
Inlägg Re: Drömfångartråden
CodeRedAlert skrev:
:lol:
Kattramp i skrevet.


"Loosely based on a true story." Aj, säger jag bara.


3 januari 2013, 12:38
Medlem
Inlägg Re: Drömfångartråden
Jag ska helt klart undvika att bli såpass utsövd att jag minns vad jag drömmer.
Den här dagen gick åt helvete innan den ens börjat.
Varenda djävla gång :03:


4 januari 2013, 11:51
Moderator
Inlägg Re: Drömfångartråden
nallen skrev:
Jag ska helt klart undvika att bli såpass utsövd att jag minns vad jag drömmer.
Den här dagen gick åt helvete innan den ens börjat.
Varenda djävla gång :03:

Har du så hemska mardrömmar?! Det kanske är något du skulle slippa om du orkade bearbeta dem? För privat att skriva om här kanske? För mig brukar det ofta göra stor skillnad bara att få det på pränt, och ännu mer om jag låter någon annan få ta del av det - för då ger jag liksom mig själv rätt att känna som jag gör. Men det som är väldigt laddat kan vara svårt nog att få ner på papper bara för sig själv. Det kan vara så att jag dissocierar och faller i dvala bara av att försöka tänka på det. Men när jag kommer till att våga formulera det, blir lättnaden förvånansvärd.


4 januari 2013, 12:12
Ny tråd Svara på tråd  [ 966 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54 ... 97  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron