Krigarn har aldrig lämnat det stadium många 15-åringar på glid befinner sig i. Alltså killar som tjafsar med klasskompisar och auktoriteter men blir kompis med slöjdläraren och får rasta hans hund som terapi. På film hade han spelats av en ung Kjell Bergqvist i en halvt självbiografisk film om "etik och moral!". Iofs har Bergqvist humor, det har inte Krigarn.
25 februari 2010, 16:59
Savanten Svante
Medlem
Re: Avslut
Krigarn skrev:
Eftersom jag har tröttnat på och inte vill bli sammankopplad med allehanda galenskaper så avslutar jag mitt konto här och kommer inte skriva här mer.
* Nazisympatisörer * Voodoo * LSD som terapi * Stalkerparanoia * Orimliga personangrepp och projektioner * Psykotiska människors utspel * Beundran inför nazihomofiler
...är bara några saker som passerat sista tiden. Det ena mer befängt än det andra och inga diskussioner leder någon vart. Både som aspergare och som privatperson tar jag avstånd från ovanstående och har bättre saker för mig än att reda ut begreppen för fanatiska foliehattar.
Om Svante vill fortsätta hålla kontakten är det alldeles utmärkt, men det får bli via pm i det andra forumet.
Du väljer naturligvis själv, men jag tror fortfarande att det finns plats för ett forum där man INTE behöver anpassa sig.
Neurodiversitet på riktigt!
25 februari 2010, 21:31
Schueberird
Medlem
Hejdå Krigarn! Har du lagt krigandet på hyllan?
26 februari 2010, 16:56
Schueberird
Medlem
Det är tråkigt att du känner dig tvungen att lämna forumet.