Ny tråd Svara på tråd  [ 5079 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 258, 259, 260, 261, 262, 263, 264 ... 508  Nästa
Dagsform 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Livsled. Men också totalt snortrött efter att valt att sjunga på julottan igår. Fick sova tre timmar, och årets enda felringning skedde mitt i dessa tre timmar. Jag har nämligen en fenomenal otur. Förde statistik på det ett tag, och tyvärr verkar det vara ett korrekt antagande.

T.ex. vilken sida som först kommer upp när jag slog upp text-TV på en sidan med 6 delsidor. I särklass mest vanligt var att få upp sidan direkt efter den jag skulle till, så jag fick vänta längsta möjliga tid på att se det jag skulle se. Även min man reagerar på detta, och tänkte att det var ju just typiskt att just jag får en felringning när jag sovit extra dåligt i några veckor, och nu ska upp om två timmar för att sjunga i julottan.

Det jämnar ut sig med min bror. Han spelade en enstaka lottorad och vann. Han köpte en bingolott och vann två gånger på samma lott (han spelade aldrig mer heller, så det var just den enda lotten resp raden han köpte). Jag spelade två bingolotter i veckan i 5 år, vann 100 kr en gång. Ingen som tror mig när jag berättar.


26 december 2012, 10:21
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Jag tror dig, Solenoid. Jag har haft perioder i livet med samma osannolika otur (ett tag var hela släkten drabbad, vad det verkade) - dock inte hela livet, tack-och-lov. Hoppas att sången ändå gick bra.

Min dagsform är seg. Stackars min son som har en så tråkig mamma!


26 december 2012, 12:57
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Life sucks - then you die. Fast, det verkar inte vara min tur idag heller.


26 december 2012, 14:53
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Pruttig.


26 december 2012, 17:16
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Fruktansvärt trött.
Började med Seroquel igår och slutade idag - vad är det för jäkla rävgift?! Aldrig att jag tar en till tablett, hellre är jag redigt sinnessjuk resten av livet.


26 december 2012, 20:17
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
CodeRedAlert skrev:
Fruktansvärt trött.
Började med Seroquel igår och slutade idag - vad är det för jäkla rävgift?! Aldrig att jag tar en till tablett, hellre är jag redigt sinnessjuk resten av livet.

Oj, vad har du nu gått igenom? Fick du det mot ångest eller har du haft psykotiska symptom? Inte för att jag har med det att göra... Du behöver så klart inte svara om du inte vill. Låter tufft, hur som helst. Mina sympatier.


26 december 2012, 20:25
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Ja, haha - jag kommer inte längre ihåg varför jag fick just Seroquel utskrivet från första början för det var över ett år sedan. Men det står "Mot sömnbesvär" på paketet. Gissar på att det var i samband med en flytt eller så?
Nu skulle jag iaf. börja med de igen, eller igen och igen för jag började aldrig första gången då jag råkade läsa bipacksedeln och googla på biverkningar som folk haft och fick kalla fötter.
Men nu tänkte jag testa iaf. då sömnen igen är åt helvete (och 38 000 aborterade foster flyter runt i vårt avloppssystem årligen), men efter att ha vaknat till liv 20h senare ur någon sorts komatillstånd och ökenkänsla ända ner i strupen så har jag bestämt mig för att låta bli.

Det måste finnas bättre medicin.
Det här är ju neuroleptika egentligen.
Och jag vill ha mina få vanföreställningar i fred.


26 december 2012, 20:59
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Åh fy så jobbigt! Ja, hoppas verkligen du kan få någon bättre medicin. Det är väl knappast törnrosasömn du är ute efter, liksom.

CodeRedAlert skrev:
Och jag vill ha mina få vanföreställningar i fred.
8-)

Själv känner jag mig överbelastad idag. Har inte varit utanför lägenhetens väggar. Det blev liksom inte av. Sonen ville inte och jag var inte tillräckligt påstridig. Dumt. Nu smärtar huden av ljud.


26 december 2012, 21:06
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Urk och pest. Nämen jag är trött och tankehjärnan är i full gång.


27 december 2012, 18:14
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Det är inte min tur idag heller.


27 december 2012, 23:05
Ny tråd Svara på tråd  [ 5079 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 258, 259, 260, 261, 262, 263, 264 ... 508  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron