Ny tråd Svara på tråd  [ 5079 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 256, 257, 258, 259, 260, 261, 262 ... 508  Nästa
Dagsform 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Incognita skrev:
:lol: Så tröjan liksom bara råkade slitas upp gång på gång och exponera just den kroppsdel som han valt att accentuera med en för ändamålet väl vald tatuering? Hur lättlurad publik tror stackaren att han har egentligen?! Kanske behöver han tas ur den villfarelsen...

Till och med hans svarta bälte flög iväg mitt i stridens hetta och det ska ju ändå vara dubbel eller trippel knytet på ett komplicerat sätt.
Jag gissar på att han helt enkelt inte knyter igen omlottröjans inre snören - med vilje, just för att uppnå exponeringseffekten. Det finns trots allt en hel del fnittrande småtjejer där, sugna på att tillbedja självutnämnda sexgudar. Tyvär för honom så är det en annan snubbe som drar ännu mer uppmärksamhet, han är nämligen med i några tv-program som jag glömt namnet på. Skuggan är stor.

Eller så har han bara problem med finmotoriken?

Jah, hur som.
Idag är jag sorgligt nog genomförkyld. Orkar inget men har massor att göra. Det är bara att bita ihop.


16 december 2012, 17:02
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Usel.... Hela dagen har segat sig fram och jag funderar på om jag inte får lägga mig och sova snart.


16 december 2012, 19:14
Avslutat konto
Inlägg Re: Dagsform
Kommit på att jag verkligen behöver ett nytt specialintresse. Jag trodde min NPF-mani skulle gå över efter att jag själv fått diagnos men tydligen icke. Problemet är att jag inte kan gå utan huvudintresse och jag har inte tidigare lyckats styra över vad som fångar mitt intresse. Bah. :10: Måste hitta något nytt.


17 december 2012, 23:55
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Känner mig inte riktigt som mig själv. Bekymrad över att jag är lite sen med pappersarbetet kring mitt exjobb. Egentligen borde jag vara ovanligt harmonisk pga har få egentliga bekymmer.


18 december 2012, 00:45
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Fundersam. Försöker få ihop en flytt som ska gå av stapeln om drygt en månad.


18 december 2012, 14:36
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Glad och avslappnad haft skratt anfall med min 17 åring och hans tjej :lol:
Tänk att vi har samma sjuka humor :01:


23 december 2012, 02:47
Avslutat konto
Inlägg Re: Dagsform
Vilken tur att jag inte har emetofobi.


23 december 2012, 14:31
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Orange skrev:
Vilken tur att jag inte har emetofobi.


Det har jag! Aaaargh! *försöker intala mig själv att vinterkräksjuka alltid slår till inom ett dygn*


23 december 2012, 16:25
Avslutat konto
Inlägg Re: Dagsform
Xzirie skrev:
Orange skrev:
Vilken tur att jag inte har emetofobi.


Det har jag! Aaaargh! *försöker intala mig själv att vinterkräksjuka alltid slår till inom ett dygn*


Åh nej! Men ja, det borde brutit ut redan tror jag.


23 december 2012, 18:08
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Orange skrev:
Xzirie skrev:
Orange skrev:
Vilken tur att jag inte har emetofobi.


Det har jag! Aaaargh! *försöker intala mig själv att vinterkräksjuka alltid slår till inom ett dygn*


Åh nej! Men ja, det borde brutit ut redan tror jag.

Hoppas att du klarar dig undan att få sjukan själv, Orange! Tur i oturen måste man få ha. Men usch vilken otur.

Är det inte bara redan insjuknade personer som smittar? Jag känner mig inte orolig men så har jag inte emetofobi heller.


23 december 2012, 20:14
Ny tråd Svara på tråd  [ 5079 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 256, 257, 258, 259, 260, 261, 262 ... 508  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron