Ny tråd Svara på tråd  [ 4878 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 246, 247, 248, 249, 250, 251, 252 ... 488  Nästa
Vad har du gjort idag? 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Vad har du gjort idag?
Skämts lite över att jag inte kände till det här med neurotransmittorer som lämnar cellmembranet i liposomer som smälter samman med cellmembranet vid synapsen. Var en fråga för betyg 5 vid examination hur det fungerade. Det är ju sånt jag borde veta.

19 december 2012, 23:22
Medlem
Diskat,packat kartonger,skickat mail och fått svar med vissa besked på mailet.

20 december 2012, 18:58
Medlem
städat

20 december 2012, 19:44
Medlem
Varit och handlat. det blev dyrt. :?

21 december 2012, 15:40
Medlem
Trollat med internbyråkrati :01:

21 december 2012, 20:35
Medlem
Gått en lång lång promenad med hunden han träffade en kompis och fick leka och ha kul,
nu ligger han och sover här bredvid mig, nöjd.
Jag har tänt en massa ljus och gjort en kopp gott te, läser lite ur en av böckerna av Rumi
som jag lyckades få tag i, en njutning på gammelsvenska originalutgåva från -34, jag är
fast i sufismen och det känns tryggt.
Fick nyss ett sms om att boken Lustgården av Shaikh Sa'di är skickad som rek till mig, den
var faktiskt rätt dyr men det är min julklapp till mig själv, den är dessutom sällsynt.
För en gång skull känner jag ro och frid, det är ovant för min oroliga själ :09: !

22 december 2012, 15:59
Moderator
Roligt att höra, RJ!

Jag har sovit löjligt länge; med spinnande katter på mig lyssnat väldigt länge på något slags lokal samhällskonferens på TV för att jag somnat med den kanalen på och inte orkade stänga av eller byta när jag vaknade på förmiddagen - och det visade sig faktiskt vara riktigt intressant; myst med min son hemma hos hans pappa medan pappan åkte iväg och handlade julklappar; hämtat beställda julklappar på posten; Börjat slå in paket; lagat chiliconälgcarne; storhandlat.

22 december 2012, 21:19
Medlem
Klätt julgranen med Lill killen!
Den blev rätt fin, trots att den står snett :lol:
Men det mesta hos mig är lite snett och vint hos mig. :07:

23 december 2012, 02:44
Medlem
Ölar på en söndagmorgon då jag råkade sova bort lördagkvällen men ändå har kvar bärs i kylen. Alkoholproblem eller sömnproblem?

23 december 2012, 10:14
Medlem
Har sovit för länge men hunnit påbörja en kastrull risgrynsgröt som nu står i ugnen.

23 december 2012, 12:04
Ny tråd Svara på tråd  [ 4878 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 246, 247, 248, 249, 250, 251, 252 ... 488  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.