Ny tråd Svara på tråd  [ 4878 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 245, 246, 247, 248, 249, 250, 251 ... 488  Nästa
Vad har du gjort idag? 
Författare Meddelande
Avslutat konto
Inlägg Re: Vad har du gjort idag?
Shoppat på Apoteket och SF-bokhandeln. Hoppas jag kan få litteratur som huvudintresse igen.

18 december 2012, 11:32
Medlem
Jag har missat en tenta för jag tog fel på tiden.

18 december 2012, 11:34
Medlem
Tror jag kommer lyckas få exjobbsblanketten fixad åtminstone...

18 december 2012, 12:39
Medlem
Tömt en garderob.

18 december 2012, 14:35
Moderator
Ätit jullunch med icke-julrelaterad mat med forskningscentret, haft seminarium, fått iväg det färdiga och språkgranskade bokkapitlet till redaktörerna (som ansåg sig "veta" att det skulle bli ett värdefullt bidrag till boken) och skrivit på kontrakt (vilket skulle ha gjorts för flera månader sedan egentligen, men ingen skada skedd...), fått in papper om förlängning av min nuvarande tjänst (det hade jag glömt, men chefen såg till att det blev av), gjort back-ups på nyinsamlat forskningsmaterial, samt börjat se över tråkärenden som jag länge skjutit på.

18 december 2012, 18:38
Medlem
Varit till Jönköping och firat min farmors 95-årsdag, på sjukhuset.

18 december 2012, 23:28
Medlem
Varit på Globens Annexet och tittat på dotterns julshow, fått musikalrelaterad huvudvärk. Innan dess köpt julklappar och haft det riktigt mysigt med yngre dotter och sambo.
Planerat inför nyår - det verkar bli en riktig klackarna i taket tillställning.

19 december 2012, 01:18
Moderator
På tips utifrån försökt bilda mig i en liten liten del av all den där musiken (eller musiken plus texterna) som alla utom jag är uppvuxna med. Undrat vem jag hade kunnat vara och vad jag hade kunnat ge. Än en gång konstaterat min oförmåga att kommunicera med ord. Kanske tankar heller. Glad över att något händer åtminstone, men roligare hade varit att slippa vara hänvisad till att något händer utan ha litet styrfart också. När jag var ung var jag ett löv som blåste dit vinden blåste eller andra skyfflade det därför att jag inte begrep vad som hände eller hur man skulle hantera det, nu när jag begriper litet mer fortsätter stadgan att glida mig ur händerna för att jag slet ut mig på fel saker.

19 december 2012, 04:33
Medlem
Har hållt en presentation i en kurs. Nu jullov.

19 december 2012, 22:53
Moderator
Undrat vem den förbannade Юллов är, men det finns tydligen en del.

19 december 2012, 23:13
Ny tråd Svara på tråd  [ 4878 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 245, 246, 247, 248, 249, 250, 251 ... 488  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.