Visa obesvarade inlägg | Visa aktiva trådar
Författare |
Meddelande |
Incognita
Moderator
|
 Re: Vad har du gjort idag?
Hm... Biffarna bryns så fint i den heta metallformen. Det ser värre ut med potatisen som inte får någon övervärme. Får nog flytta om lite där i ugnen.
|
15 december 2012, 17:17 |
|
 |
Orange
Avslutat konto
|
Varit på träff på autism- och aspergerförbundet. Det var trevligt. Strax ska jag äta Dr Oetker-pizza.
|
15 december 2012, 18:28 |
|
 |
Spader
Medlem
|
Jag har också varit på AAF och haft trevligt. Sedan gick jag på julkonsert med kören jag har uppehåll från. Fick efteråt påstötningar om att komma tillbaka, vilket är roligt, men jag har inte bestämt mig än. Blev också inbjuden att vara med på körens julkalas ikväll och då blev jag ställd och svarade konstigt. Typiskt!! Jag känner att jag inte ska gå på festen, dels för att det blir för mycket för hjärnan, dels för att alla får anledning att tro att jag tänker börja i kören igen om jag är med, och när det gäller den saken vill jag känna efter i fred lite till (men inte tänka för mycket). Att jag gick på konserten, och pratade med några körmedlemmar efteråt, fungerade kanske lite grann som exponering och jag är lite slut i huvudet efteråt.
|
15 december 2012, 20:22 |
|
 |
Orange
Avslutat konto
|
Kul att de vill ha dig tillbaka, Spader.  Förstår att du är trött. Jag är utmattad efter AAF. Hoppas konserten var bra!
|
15 december 2012, 20:45 |
|
 |
Incognita
Moderator
|
Oavsett hur du väljer att göra, så sug åt dig av att de vill ha dig tillbaka, Spader! Uppenbarligen uppskattar de dig.
Nu har jag klivit upp efter att ha nattat min son. Han som annars är så ljudkänslig har fattat tycke för Gravenhurst och kräver att få nattas till Flashlight seasons. Nå, inte mig emot. Innan dess läste vi ut en spännande bok.
|
15 december 2012, 23:06 |
|
 |
Solenoid
Medlem
|
Spelat Måne och Sol på gudstjänsten idag. På kyrkorgeln! Mina barn spelade sax och trumpet till.
|
16 december 2012, 14:47 |
|
 |
Incognita
Moderator
|
Tvättat nio maskiner, varav 4 st 40 grader svart och 2 st 60 grader svart.  Yllemaskinen bestod också till övervägande del av svart, och maskinen med ytterkläder var helsvart. Låt oss säga att kostnaderna för blekmedel inte utgör någon större del av min budget... Handlat, två gånger. Löst flera korsord, sovit och gosat med katter och son. Sett The Mentalist (vill ha honom!!!). Nu skall här festas på lite äppelglögg och pepparkakor.
|
16 december 2012, 23:22 |
|
 |
Ron Jeremy
Medlem
|
Lyckats få tag på böckerna Mesnavi IV, V, VI av RUMI, DJALADU'D-DIN / ERIC HERMELIN (ÖVERS 1933-1939). Till överkomligt pris och i bra skick dessutom, otrolig tur med andra ord så nu är det bara att leta vidare efter del I, II-III, undrar hur lång tid det ska ta böckerna trycktes ju bara i 300 ex.
|
17 december 2012, 20:32 |
|
 |
Zombie
Moderator
|
Avunda(t)s RJ. Börjat försöka ta igen mig efter ännu några dagar av nödvändig hemhjälp som jag egentligen inte orkade. Rört upp gammal bråte som i efterhand ger en förförisk illusion av levat liv som jag samtidigt inte minns att jag kände mig levande i eller hade någon kontroll över, och av mänsklig värme som jag inte kunde ta emot, återgälda eller göra något vettigt av. Sirener fast om det redan förlorade. Igentagningsbehovet är nog bottenlöst.
|
17 december 2012, 22:14 |
|
 |
Yetin
Medlem
|
Pluggade flitigt innan jag blev plötsligt utslagen. Sen blev det inte mycket gjort.
|
18 december 2012, 00:42 |
|
|
Som gäst saknar du privilegier. |
|