Ny tråd Svara på tråd  [ 51 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5, 6  Nästa
Bästa avatar? 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Bästa avatar?
Min är BÄST!
Den har en historia som vissa vet om. R.I.P :09:


22 augusti 2012, 18:03
Moderator
Inlägg Re: Bästa avatar?
Schueberirds nuvarande avatar är en spännande följetång, tycker jag. Ser fram emot att få se vad som dyker upp på den där kullen härnäst.


15 december 2012, 18:43
Medlem
Inlägg Re: Bästa avatar?
Trodde det var en bomb.
Med ett träd på...


15 december 2012, 18:49
Moderator
Inlägg Re: Bästa avatar?
Incognita skrev:
Schueberirds nuvarande avatar är en spännande följetång, tycker jag. Ser fram emot att få se vad som dyker upp på den där kullen härnäst.

... eller i den, som det var förut ett tag. (Prins Hatt under jorden m.m.?)


15 december 2012, 18:54
Moderator
Inlägg Re: Bästa avatar?
Det kanske inte är en kulle? Vad är det för spak egentligen? Det kanske är en konstgjord liten planet?


15 december 2012, 19:08
Medlem
Inlägg Re: Bästa avatar?
Incognita skrev:
Schueberirds nuvarande avatar är en spännande följetång


Den kan även ses som en spännande följetong... ;) Menar du förresten havstång eller hovtång?


15 december 2012, 19:11
Moderator
Inlägg Re: Bästa avatar?
Jo, planet kanske det är? Men om det inte är en spak (för att spränga planeten? häva den i ny bana?) kan det väl också vara en spade, med handtag och allt.


15 december 2012, 19:12
Moderator
Inlägg Re: Bästa avatar?
Ja just, spade! Det såg jag det nog som från början (och därför kulle, som det planterades på), innan det kom dit en stor mobiltelefon/fjärrkontroll/whatever ett tag - eller rör jag ihop kronologin nu?

Men åh, stavade jag fel nu igen?! Sabla engelskspråkiga jobbmiljö! Den saboterar min svenska språkkänsla.


15 december 2012, 19:16
Moderator
Inlägg Re: Bästa avatar?
Men stackars träd! :o Som om inte det överhängande hotet var nog!


4 januari 2013, 17:46
Moderator
Inlägg Re: Bästa avatar?
Det går inte att ha ljudeffekter på avatarer va'?! Jag är skotträdd. För det är väl en balong nu, det som befinner sig under skon?


5 januari 2013, 01:37
Ny tråd Svara på tråd  [ 51 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5, 6  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.