Ny tråd Svara på tråd  [ 5079 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 255, 256, 257, 258, 259, 260, 261 ... 508  Nästa
Dagsform 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Riktigt god trots ont i halsen och dunderförkylning.
Karatebarnet är nu graderat till 10 Mon och efter att ha tittat på i tre timmar när folk karateslåss och gör sina intrikata rörelser blev jag igen rätt sugen på att börja där.


15 december 2012, 18:55
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Jomen, karate kan väl fungera som lite "anger management" också... det vill säga du går ut på bakgården och klyver med lillfingret ett på förhand bestämt antal tegelstenar istället för sambon: win-win! :04:


15 december 2012, 19:05
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Fast en riktig karl förblir förstås överlägsen. Han behöver inte använda något finger att klyva tegelstenar med.


15 december 2012, 19:15
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Nä, en riktig karl använder förstås sitt uppblåsta ego. :04:


15 december 2012, 19:42
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
En riktig karl spränger hela skiten med en rejäl klabbe dynamit, utan att ta skydd enligt bruksanvisningen (sådant är bara för veklingar). :04:

Bruksanvisningen har han förstås inte läst heller, för sådana är bara för idioter och fruntimmer (vilket i princip används synonymt).


15 december 2012, 19:45
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Schueberird skrev:
Jomen, karate kan väl fungera som lite "anger management" också... det vill säga du går ut på bakgården och klyver med lillfingret ett på förhand bestämt antal tegelstenar istället för sambon: win-win! :04:

Jag testade några väl valda grepp på honom redan. Oklart om de förekommer i karate, dock. Han sa aj.

Men allvarligt alltså.
Det är superhård träning de sysslar med! SUPERHÅRD. Man är en blöt sorglig fläck efter de inledande tio minuterna och det håller på i en hel timma.

Sedan var det en karatesnubbe, en av instruktörerna, som ideligen råkade slita upp sin tröja så den fladdrade fritt och exponerade hans bara bröst med japanska tecken intatuerade på. Alla andras kläder satt kvar på kroppen som de skulle, det var bara hans som flaxade iväg vid minsta lilla rörelse. Får jag honom till tränare kommer jag inte kunna hålla käft om det där, det vet jag.
Ett intressant fenomen.

Med mera.


16 december 2012, 01:38
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
CodeRedAlert skrev:
Sedan var det en karatesnubbe, en av instruktörerna, som ideligen råkade slita upp sin tröja så den fladdrade fritt och exponerade hans bara bröst med japanska tecken intatuerade på. Alla andras kläder satt kvar på kroppen som de skulle, det var bara hans som flaxade iväg vid minsta lilla rörelse. Får jag honom till tränare kommer jag inte kunna hålla käft om det där, det vet jag.
Ett intressant fenomen.

:lol: Så tröjan liksom bara råkade slitas upp gång på gång och exponera just den kroppsdel som han valt att accentuera med en för ändamålet väl vald tatuering? Hur lättlurad publik tror stackaren att han har egentligen?! Kanske behöver han tas ur den villfarelsen...

Min dagsform är klantig/tankspridd och övermedicinerad, med ett kausalt samband däremellan. Jag känner mig lätt koffeinförgiftad men synnerligen pigg.


16 december 2012, 09:32
Avslutat konto
Inlägg Re: Dagsform
Simmar i sirap. Megatrött. Ska rycka upp mig så jag kan adventsfika och leka i snön med min dotter idag. :09: Hon har varit själv med sin pappa sedan i fredags eftermiddag och har inte ens velat prata med mig i telefon. :?


16 december 2012, 12:45
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Har vaknat till och finner mig sittande i skolan. Inatt hittade jag en gammal presentation jag hållit i skolan som var lite kul: https://docs.google.com/open?id=0B25vmzARFvvOd3hkMkhPbXlIdFk

Spoiler! :
CC = Copycat


16 december 2012, 14:04
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
piss och pest och senapsgas


16 december 2012, 16:46
Ny tråd Svara på tråd  [ 5079 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 255, 256, 257, 258, 259, 260, 261 ... 508  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron