Ny tråd Svara på tråd  [ 4878 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 243, 244, 245, 246, 247, 248, 249 ... 488  Nästa
Vad har du gjort idag? 
Författare Meddelande
Avslutat konto
Inlägg Re: Vad har du gjort idag?
Incognita skrev:
@Orange: Härligt att det blev ett önskat resultat! Och välkommen in i gänget officiellt! ;)

Idag har jag pratat med en av min sons pedagoger. Det kändes bra. Idag var sonen mycket gladare. Det betyder mycket för honom att han blir tagen på allvar.

Tack så mycket!

------------------

Vad skönt att du fått prata ut om det och att sonen är gladare.

12 december 2012, 18:37
Medlem
Klockan är några minuter i 06, och jag har just vaknat! WIN!

13 december 2012, 06:57
Medlem
Orange skrev:
Fått diagnoserna aspergers syndrom och kroniska motoriska tics. Känns bra!

Woop! Det hade jag helt missat, grattis! Det måste vi fira när min Chuck Norris-förkylning ger med sig! :D

13 december 2012, 23:48
Medlem
Orange skrev:
Varit på röntgenundersökning vid Backaplan, fått alla julklappar handlade (en del i nordstan och andra beställda från adlibris) och ätit jättegod vegetarisk lunch tillsammans med trevliga aspergare. En inte helt oäven dag. Jag känner mig piggare än vanligt. Tror att en stor tyngd lyftes från mina axlar igår i och med diagnoserna. Nu är en lång tids grubblande över och jag är mer pigg på att göra saker; mer extrovert. Det känns fint.

Jag är glad för din skull! Härligt att få släppa grubblerierna, jag vet!/ kram kram

13 december 2012, 23:55
Avslutat konto
Xzirie skrev:
Orange skrev:
Fått diagnoserna aspergers syndrom och kroniska motoriska tics. Känns bra!

Woop! Det hade jag helt missat, grattis! Det måste vi fira när min Chuck Norris-förkylning ger med sig! :D

Ja, det får vi allt göra! :D Krya på dig.

14 december 2012, 00:41
Medlem
Deadline över, man kanske skulle unna sig ett par timmar openTTD innan fortsatt pluggande.

14 december 2012, 13:38
Moderator
Jag fick iväg min text till språkgranskning i morse. Det känns skönt. Den blev faktiskt mycket bättre den här vändan, även efter den kraftiga nedkortningen.

Vidare har jag samlat in forskningsmaterial och samtidigt ätit lunch på restaurang med en grupp goa kvinnor och tanter. Lite julklappar till sonen har jag hunnit med att köpa också, och "hemrökt" lax, samt fyndat luvtröja och barnböcker second hand. Åkt tåg har jag gjort, i vackert vinterlandskap, och läst vidare i dissociationsboken.

Nu skall jag värma mig med lite glögg och göra ett par jobbärenden innan jag hämtar sonen. Han blir så besviken när jag hämtar honom tidigt eftersom det alltid är roligast sent på dagen på frita.

14 december 2012, 17:14
Medlem
sovit klart för detta dygnet, och läst om B.F. Skinner. Försökte hitta Walden two som pdf men hittade den inte.

15 december 2012, 01:27
Medlem
Somnat om. Fy farao vad skönt. Det behövde jag. Har haft för många utbrändhetskänningar i veckan.

15 december 2012, 10:27
Moderator
Fått upp svenssonstaken och stjärnan, löst korsord, gjort skattjakt åt min son, fått undan en del papper tillsammans med boendestödet, plockat ur och i diskmaskinen, fått iväg en massa bråte till återvinning, sovit bort lite pms medan sonen använde mig som kudde, ätit alldeles för mycket pepparkakor (hittade en sort som inte innehöll något skumt, och de var faktiskt riktigt goda), och svängt ihop viltfärsbiffar som förhoppningsvis steks i ugnen nu trots att jag gör ugnspotatis på en plåt samtidigt (och det är inte en varmluftsugn).

15 december 2012, 17:09
Ny tråd Svara på tråd  [ 4878 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 243, 244, 245, 246, 247, 248, 249 ... 488  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.