Ny tråd Svara på tråd  [ 4878 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 240, 241, 242, 243, 244, 245, 246 ... 488  Nästa
Vad har du gjort idag? 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Vad har du gjort idag?
Ingenting

11 december 2012, 20:43
Medlem
Köpt flera påsar fläsksvålar.

11 december 2012, 20:47
Medlem
Orange skrev:
Spader skrev:
Orange skrev:
Fått diagnoserna aspergers syndrom och kroniska motoriska tics. Känns bra!

Å, grattis! :D

Så skönt att höra! Och nu kan jag släppa mina tummar ... Har tänkt på dig idag och hoppats.

Tack! :) Nu när jag är leg asp kan jag gå på fler aspergerträffar, haha.

Öh, ses vi i morgon eller på fredag då, eller både och? :D Minns inte om du sade att du inte kunde, men jag hoppas alltid :]

11 december 2012, 20:48
Moderator
Jaha, en asp som har lämnat AT-tjänstgöringen och blivit leg. asp. (Eller gått från asp. kand. till asp. lic. – heter det så fortfarande?) Bara att gratulera. :D

Fast för mig var du redan asp, i den mån det i det här sammanhanget är något positivt. Och om några år är du asp. dr., sanna mina ord.

11 december 2012, 20:53
Avslutat konto
Solenoid skrev:
Öh, ses vi i morgon eller på fredag då, eller både och? :D Minns inte om du sade att du inte kunde, men jag hoppas alltid :]

Jag hänger gärna med på lunchen imorgon; jag har bara inte skrivit något i tråden eftersom jag totalt missat den tidigare. Jag ska på lungröntgen imorgon klockan 08:35 någonstans på Hisingen (VC-läkaren som förskriver mina lyckopiller har remitterat mig till det pga att jag har hjärtklappning och tryck över bröstet, antagligen någon rutingrej). Efter lungröntgen tänker jag åka till centrala stan och leta julklappar, så jag är ändå i stan. Jag har ju ditt nummer, Solenoid, så jag sms:ar om det händer något som hindrar mig. Jag dyker upp om jag inte meddelar annat!

11 december 2012, 21:24
Avslutat konto
Zombie skrev:
Jaha, en asp som har lämnat AT-tjänstgöringen och blivit leg. asp. (Eller gått från asp. kand. till asp. lic. – heter det så fortfarande?) Bara att gratulera. :D

Fast för mig var du redan asp, i den mån det i det här sammanhanget är något positivt. Och om några år är du asp. dr., sanna mina ord.

Haha, tack så mycket, Zombie! Psykologen pratade om att hon uppfattat det som att jag har asperger syndrom som specialintresse utan att jag nämnt något om det, lol. Lär ju bli prof asp innan jag dör! :geek:

11 december 2012, 21:26
Medlem
Orange skrev:
Lär ju bli prof asp innan jag dör! :geek:

Du hinner nog med att bli prof em asp också, om du inte bränner ditt ljus i båda ändar. Grattis förresten. Nya tider nalkas.

11 december 2012, 21:37
Avslutat konto
Asmix skrev:
Orange skrev:
Lär ju bli prof asp innan jag dör! :geek:

Du hinner nog med att bli prof em asp också, om du inte bränner ditt ljus i båda ändar. Grattis förresten. Nya tider nalkas.

Tack, Asmix! Ja, nya tider nalkas onekligen. Jag är hoppfull.

Vad gulliga ni är allihop. Vill bara krama er.

11 december 2012, 21:46
Medlem
Grattis Orange! :09:
Härligt att det är klart och du är nöjd.!
Jo jag vill med ha en kram!
Jag älskar kramar :09: / hi hi fråga Ufo!
I alla fall från snälla goa människor.
Kram kram/ Kaninmamma

11 december 2012, 22:00
Avslutat konto
Kaninmamma skrev:
Grattis Orange! :09:
Härligt att det är klart och du är nöjd.!
Jo jag vill med ha en kram!
Jag älskar kramar :09: / hi hi fråga Ufo!
I alla fall från snälla goa människor.
Kram kram/ Kaninmamma

Kraaam :09:

11 december 2012, 22:04
Ny tråd Svara på tråd  [ 4878 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 240, 241, 242, 243, 244, 245, 246 ... 488  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.