Lunch på Café Hängmattan GBG 12/12
Skriver ungefär samma här som på det andra forumet (Solrosen nästa vecka gäller såklart än, detta är två veckor efter det):
Nya tag redan!
Jag var på Café Hängmattan i dag. Ligger efter Stigbergsliden "Carl Johangatan eller vad heter det?).
Kvinnan som arbetade där var oerhört snorkig, men manne var bra. Buffén var super!
Jag är ingen vegetarian, men vissa rätter, samt ost, gör sig vegetariskt. Samt att det är lättare att äta lätt mat och inte bli stoppmätt eller fylld av tillsatser (fler vegoställen är mer intresserade av hälsa än vanliga ställen).
Denna gång hade de lasagne, men de har olika varmrätt varje dag. Lasagnen var super.
Jag kollade även Språkcaféets buffé för 79 kr också, och den var änna futtig. Varmrätten hade varken kcal eller ordentligt protein. Därför gick jag och mamma ändå till Hängmattan.
Så vad sägs om en lunch på café Hängmattan onsdagen den 5/12 2012? De öppnar 11:30, så vi kan ses på Stigbergstorgets hållplatser strax före.
Jag kan tänka mig att åtminstone året ut luncha varannan vecka med aspergare, och träffa mamma varannan vecka. Sedan ska jag nog träffa mamma och pappa varannan vecka, men skulle kunna tänka mig var tredje vecka (mamma, pappa, aspergare). Vill ha er alla
Har på begäran ändrat trådrubriken till det aktuella datumet efter att planerna ändrats. /mod. Inco