Ny tråd Svara på tråd  [ 4878 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 239, 240, 241, 242, 243, 244, 245 ... 488  Nästa
Vad har du gjort idag? 
Författare Meddelande
Moderator
Inlägg Re: Vad har du gjort idag?
Solenoid skrev:
Hatat

Aj då, låter tungt. Sympati härifrån.

10 december 2012, 13:16
Medlem
Ångrat att jag tittade på hela The walking dead från början till s03e08 i helgen istället för att göra nåt vettigt. Men det var en av de bästa serierna på länge.

10 december 2012, 14:03
Medlem
Har fått nys om en bok jag missat att läsa som tillhör allmänbildningen, The Rise of the meritocracy 1870-2033. Den är alltså en satir MOT meritokrati...

EDIT Jag fick också ett brev från Socialdemokraterna som inbjuder till nån introduktionsutbildning men datumen verkar inte finnas med. Men de finns väl på hemsidan...

10 december 2012, 18:06
Medlem
Tvättat, diskat,packat en kartong samt varit och handlat.

10 december 2012, 19:39
Medlem
Har tänkt på fast kanske i högre grad förträngt att min farmor hamnat på sjukhus (i en annan stad) och att det sägs vara såpass illa att hon inte kommer kunna bo kvar i sitt hem när hon blir utskriven. Hon fyller 95 om en vecka och har bott i huset sedan hon gifte sig med min farfar för mer än 70 år sedan. Han är död sedan förra året. Jag hoppas att min farmor kan trivas i en ny miljö. Hittills har hon haft livslusten kvar trots många ålderskrämpor och att hon blivit ensam. Kanske kan hon få det lite bättre på äldreboendet än hon haft det på senaste tiden.

Min farmors flytt innebär att mina farföräldrars hus nu säkert kommer att säljas (deras barn äger det numera) och hemmet skingras. Jag blir ledsen av att tänka på det. Det känns som att dörrarna stängs till alla kära minnen som sitter i väggarna.

10 december 2012, 20:46
Avslutat konto
Fått diagnoserna aspergers syndrom och kroniska motoriska tics. Känns bra!

11 december 2012, 19:47
Medlem
Orange skrev:

Grattis :D

11 december 2012, 19:56
Avslutat konto
Yetin skrev:
Orange skrev:

Grattis :D

Tack! :mrgreen:

11 december 2012, 19:58
Medlem
Orange skrev:

Å, grattis! :D

Så skönt att höra! Och nu kan jag släppa mina tummar ... Har tänkt på dig idag och hoppats.

11 december 2012, 20:03
Avslutat konto
Spader skrev:
Orange skrev:

Å, grattis! :D

Så skönt att höra! Och nu kan jag släppa mina tummar ... Har tänkt på dig idag och hoppats.

Tack! :) Nu när jag är leg asp kan jag gå på fler aspergerträffar, haha.

11 december 2012, 20:17
Ny tråd Svara på tråd  [ 4878 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 239, 240, 241, 242, 243, 244, 245 ... 488  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.