Ny tråd Svara på tråd  [ 3347 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 236, 237, 238, 239, 240, 241, 242 ... 335  Nästa
Idag ska jag... 
Författare Meddelande
Avslutat konto
Inlägg Re: Idag ska jag...
Städa, tvätta, laga potatis- och purjolöksoppa till middag och leka med dottern. Är sjukt nervös inför morgondagen förresten. Jag får reda på om det blir någon diagnos då.


10 december 2012, 13:38
Moderator
Inlägg Re: Idag ska jag...
Oj! Då förstår jag att du är nervös. Sympati härifrån.


10 december 2012, 13:42
Avslutat konto
Inlägg Re: Idag ska jag...
Incognita skrev:
Oj! Då förstår jag att du är nervös. Sympati härifrån.


Tack tack. :09:


10 december 2012, 13:55
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
ojoj hoppas det blir önskat resultat.


10 december 2012, 14:01
Avslutat konto
Inlägg Re: Idag ska jag...
Yetin skrev:
ojoj hoppas det blir önskat resultat.


Tax! Jag hoppas ju på diagnos eftersom jag behöver hjälp med vissa saker. Vet inte om jag uppfyller kriterierna tillräckligt mycket bara. På bedömningen sa psykologen att mycket talade för AS och att jag utifrån min egen besrivning uppfyller kriterierna men jag har ingen aning om vad utredningen påvisar än. Vi konstaterade ganska snabbt att jag har haft och har specialintressen och att jag är tvångsmässig men jag vet inte om jag har tillräckligt svårt med den sociala biten. Jaja.... får veta imorgon.


10 december 2012, 14:14
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Orange skrev:
Yetin skrev:
ojoj hoppas det blir önskat resultat.


Tax! Jag hoppas ju på diagnos eftersom jag behöver hjälp med vissa saker. Vet inte om jag uppfyller kriterierna tillräckligt mycket bara. På bedömningen sa psykologen att mycket talade för AS och att jag utifrån min egen besrivning uppfyller kriterierna men jag har ingen aning om vad utredningen påvisar än. Vi konstaterade ganska snabbt att jag har haft och har specialintressen och att jag är tvångsmässig men jag vet inte om jag har tillräckligt svårt med den sociala biten. Jaja.... får veta imorgon.

Tänker på dig!
Ja jag instämmer , hoppas du får resultatet du hoppas på. :09:
Inget blir bättre för att man oroar sig men det är ju lätt att säga.
:09: kram / Kaninmamma


10 december 2012, 16:33
Avslutat konto
Inlägg Re: Idag ska jag...
Tack, kaninmamma! :09:


10 december 2012, 17:07
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Jag har gjort färdigt för idag. Nu tar jag det jävligt lugnt bara. 8-)


10 december 2012, 19:40
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Orange skrev:
Är sjukt nervös inför morgondagen förresten. Jag får reda på om det blir någon diagnos då.

Jag ska hålla tummarna!


10 december 2012, 21:00
Avslutat konto
Inlägg Re: Idag ska jag...
Spader skrev:
Orange skrev:
Är sjukt nervös inför morgondagen förresten. Jag får reda på om det blir någon diagnos då.

Jag ska hålla tummarna!


Tack! :mrgreen: :04:


10 december 2012, 23:36
Ny tråd Svara på tråd  [ 3347 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 236, 237, 238, 239, 240, 241, 242 ... 335  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron