Ny tråd Svara på tråd  [ 5079 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 252, 253, 254, 255, 256, 257, 258 ... 508  Nästa
Dagsform 
Författare Meddelande
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Allergisk som fan. Dags att byta sängkläder tror jag bestämt. Jag har tillbringat alldeles för stor del av dygnet i sängen de senaste dagarna, och katterna också då de så gärna håller mig sällskap, så det är nog myriader av kvalster där. (Tycker fortfarande att det borde heta myriarder, med uttal myri-arr-der - det låter så snyggt.)

Arg på mig själv för att jag jag låter så mycket annat susa runt i huvudet när jag bara borde tänka på min text.

Hoppfull om blutsaften och/eller bio-biloban. Det kan ju vara placebo, förstås.

Blutsaften smakar verkligen järn, på samma sätt som älgköttet gör det. Jag gillar den smaken. Förstår inte varför de måste söta saften. Men de flesta kanske inte gillar smaken av blod?


9 december 2012, 23:55
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Hm... Jag är vansinnigt pigg nu. Det bådar inte gott för nattsömnen. Kan det månne vara bio-biloban? Sömnstörningar står som möjlig biverkning. Men en tablett...? Man skall nog inte ta preparatet på kvällen.


10 december 2012, 02:12
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Förvirrad. För nog vara det tills onsdagen då min boendestödjare ska få läsa ett papper jag fick hem idag. förhoppningsvis kan hon hjälpa mig att tyda det.


10 december 2012, 19:42
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Modstulen. Sonen hade haft en förfärlig dag i skolan idag. Han är övertygad om att hela skolan hatar honom, inklusive pedagogerna. Tydligen är det några ljushuvuden som lärt sig att trycka på rätt knappar så att han får utbrott och alla tror att det är han som bråkar - eller ännu värre, medvetet ger honom skulden allihop. :evil: Vi har pratat länge länge om detta under kvällen. Måste tala ut med hans lärare.

Han kunde inte somna förrän vid 23, då han hade så mycket oro i kroppen - även efter att vi myst med ny rolig bok och filosoferat en hel del.


11 december 2012, 00:31
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Sänder dig en stor varm kram. :09: och en till din son :09: .
Jag har varit med om liknande upplevelser med mina barn när de var yngre.
Man känner sig så maktlös och ledsen !
Man vill ju att ens älskade barn ska vara lycklig!
Hoppas denna dag blir mycket bättre.
Tänker på er båda!
Kram / Kaninmamma


11 december 2012, 07:40
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Ja, det där lät inte kul. Men bra att föräldrar och andra berörda vuxna får veta det tidigt!

Och att man har en mor som har vilja och medvetenhet och kan formulera saker.


11 december 2012, 16:43
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Förhoppningsfull :mrgreen:


11 december 2012, 20:42
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Kaninmamma skrev:
Man vill ju att ens älskade barn ska vara lycklig!

Det är så dags att tänka på efter vecka 18 :01:


11 december 2012, 21:45
Avslutat konto
Inlägg Re: Dagsform
nallen skrev:
Kaninmamma skrev:
Man vill ju att ens älskade barn ska vara lycklig!

Det är så dags att tänka på efter vecka 18 :01:


Vad menar du?


11 december 2012, 21:47
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Tack för stöttning, Kaninmamma och Zombie!

@nallen: Det där tycker jag inte var särskilt konstruktivt. Är det någon av oss som inte borde ha blivit mamma i dina ögon eller? Fast det kanske var ett skämt? När man har barn tycker man inte att sådant är särskilt roande. Man ifrågasätter sig själv som förälder alldeles tillräckligt utan att utomstående plockar billiga poänger på ens bekostnad.


12 december 2012, 01:55
Ny tråd Svara på tråd  [ 5079 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 252, 253, 254, 255, 256, 257, 258 ... 508  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron