Ny tråd Svara på tråd  [ 4878 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 238, 239, 240, 241, 242, 243, 244 ... 488  Nästa
Vad har du gjort idag? 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Vad har du gjort idag?
kullan skrev:
Bokat en städfirma inför flytten i februari 2013. Nu väntar jag på svar från flyttfirman. Sedan har jag packat 3 kartonger med delar av mitt bohag.

Jag vill med packa ! Och flytta ! Fusk ;)

6 december 2012, 19:17
Avslutat konto
Kaninmamma skrev:
Orange skrev:
Blivit intervjuad om min barndom tillsammans med mina föräldrar. Är helt slut nu men måste plugga och städa.

Förstår att du är trött! Det tar på krafterna och vara koncentrerad som man behöver på sådana samtal!
Jag tycker du ska ha en mys kväll istället! :09:
Varmt bad, tända ljus en kopp te!
Och tanka kraft! Var rädd om dig/ kram Kaninmamma

Tack snälla kaninmamma. :09: Nu har jag dammsugit och läst så nu ska jag ta det lugnt.

6 december 2012, 19:49
Moderator
Wow, det var effektivt! *impad* Ja, ha en skön kväll!

Själv har jag varit betydligt mindre effektivt. Harvar fortfarande med min text. Den måste kortas ned och avslutas på ett bra sätt. Det går framåt, men alldeles för långsamt. Lägenheten har slummat igen (fast det är mer stökigt än skitigt) och jag har inte orkat duscha. Hade en huvudvärksmorgon igen, vaknade inte ordentligt förrän tio.

6 december 2012, 19:55
Moderator
Har sent omsider börjat röja här hemma, och det var faktiskt inte så illa som det kändes. Däremot har jag inte kommit vidare värst långt med texteländet. Det är liksom bara tråkgöra kvar på den.

6 december 2012, 22:30
Medlem
Sov 4 timmar, pluggat hela dagen oavbrutet till 4, gjort ärenden till 6, kom hem och fick inte så mycket vettigt gjort så jag läste Neo (jag prenumererar på den skändliga tidningen där bland andra självaste Per Gudmundsson har en egen sida att orera fritt i varje nummer. Det är en tidning för skitsnack men högkvalitativt sådant), New Scientist, och talade med min bror. Det sker sällan trots att vi bor ihop.

6 december 2012, 23:31
Medlem
Spelat lite Thief igen och börjat beta av de FM:ar som släppts sedan jag senaste spelade Thief, vilket var ett tag sedan.

7 december 2012, 02:13
Medlem
Igår föll jag för frestelsen (jag rättfärdigade det med att jag varit sjuk och faktiskt förtjänade lite gotter) och köpte Läkerol med "licorice & seasalt", vilken blev en ny favorit. Som halstablett är den väl egentligen rätt kass, men god.

7 december 2012, 02:15
Medlem
Kaninmamma skrev:
kullan skrev:
Bokat en städfirma inför flytten i februari 2013. Nu väntar jag på svar från flyttfirman. Sedan har jag packat 3 kartonger med delar av mitt bohag.

Jag vill med packa ! Och flytta ! Fusk ;)

Det är väl bara och packa det. ;)

9 december 2012, 19:03
Moderator
Sovit till ett. :|

Storhandlar förnödenheter från livsmedelsaffären och baskläder framför allt till sonen. Fick ett par riktigt bra överdragsbyxor till sonen billigt, och resten hittade jag övervägande miljömärkt.

Shoppat loss på den lokala hälsokostbutiken med den naiva förhoppningen om att bli ruskigt pigg och fräsch - blutsaft, magnesium, cellbalans (att variera med, inte kombinera), enzymer, ekologiska hygienprodukter, roll-on utan skumma saker i, bio-bilooba, l-lysin... Jag hade en generös rabattkupong.

Köpt lego starwars-kalendern sent omsider - billigare tack vare att jag var sent ute.

Köpt hyacinter.

Sett en jättefin varm dokumentär på kanal 10 om två tennisstjärnor som finnit varandra som bästa väninnor och blickade tillbaka på sina liv i samtal med varandra. Jag som inte är intresserad av TV-idrott hade inte ens hört talas om dem, men ändå blev jag alldeles rörd. Rekommenderas, om det går att hitta det. "Oöverträffade" hette programmet.

9 december 2012, 20:04
Medlem
Hatat

10 december 2012, 13:04
Ny tråd Svara på tråd  [ 4878 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 238, 239, 240, 241, 242, 243, 244 ... 488  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.