Ny tråd Svara på tråd  [ 102 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Nästa
Sex sex sex sex sex sex 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Sex sex sex sex sex sex
moggy skrev:
CodeRedAlert skrev:
moggy skrev:
Finns det erotiska ljudböcker? Det borde väl finnas en marknad för det.

Typ en kvinna med sexig röst som läser en erotisk story.

Gjorde inte Babben Larsson det på 80-90-talet?

Vet inte, men skulle fan kräkas av att höra rösten på den kärringen i en ljudbok. Erotisk eller ej.

Det var ungefär vad jag gissade att din reaktion skulle bli.

Fast själv gillar jag gotländska och raspiga röster, inte nödvändigtvis Babbens då men iaf.

15 februari 2011, 08:43
Medlem
Varför har man som människa så sjuka och överdrivna sexuella begär och drifter? Jag orkar inte tänka på bröst, vagina, hud och sex hela dagarna! Varför tänker man bara på sjuka grejer? Bisarriteter, surrealism, sex, våld, skräck, ondska, godhet, konflikter, provokation!

15 februari 2011, 11:34
Medlem
Jag har funderat på det där med erotiska röster:
Det finns risk att jag bara skulle tycka att det lät löjligt om någon försökte använda sin erotiska röst på mig.

15 februari 2011, 12:38
Medlem
Det här har egentligen inte så mycket med sex att göra, men det involverar vissa delar som kan användas för sex - och så visste jag inte var annars jag skulle posta denna anekdot:
Jag har märkt att kiwifrukt gör att "vissa slemhinnor" börjar avge en ganska stark sötaktig doft. Det kändes inte helt rätt (inte för att doften var obehaglig, men snarare för att den var oväntad), så jag slutade äta kiwifrukt.

5 december 2012, 21:13
Moderator
Ursäkta, men :lol: (no offense)

Det är faktiskt ganska välkänt. :geek: Det vimlar t.o.m. av recept på fruktcoctails för... coctailen... typ. :P Och för höntailen. För övrigt är det inte bara slemhinnorna som tar upp doft/smak, utan även det man ejakulerar (torde gälla både kvinnor och män, det också). Jag dejtade en karl som var inne på sådant, för några år sedan. Jädrar vad jag åt frukt då! Jag var nog trött på söt smak i flera år efteråt, när jag tänker efter. Vad tok man (jag) ställer upp på i relationer! :01: :roll:

5 december 2012, 23:19
Medlem
*fniss*

5 december 2012, 23:48
Medlem
Aha, ett incitament att vara nyttig och äta frukt. Det ska jag lägga på minnet.

7 december 2012, 00:20
Medlem
Sex laxar i en laxask

20 december 2012, 19:12
Moderator
kullan skrev:
Sex laxar i en laxask

Översatt till modern svenska:
Six lax sexes relax after sex?

20 december 2012, 20:21
Medlem
Frågan är vad man ska kalla för sex. För mig behöver inte killen gå in mig för att vi har haft sex. Smeksex är oxå sex. Men vissa tycks inte förstå det.

19 januari 2013, 20:18
Ny tråd Svara på tråd  [ 102 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.