Ny tråd Svara på tråd  [ 5079 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 251, 252, 253, 254, 255, 256, 257 ... 508  Nästa
Dagsform 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Nallen: såväl trygg som tråkig... för att inte tala om trött


4 december 2012, 21:29
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Hoppas innerligt att jag är åtminstone lite spännande, för det känns som världens bottennapp att vara både otrygg och tråkig. Siktar dock på att bli trygg genom terapin.

Är på biblioteket och väntar på en buss för tillfället. Jämfört med resten av kollektivtrafikresenärerna får jag nog säga att jag är vid gott humör. Men så har jag ju överdragsbyxor också. En annan har liksom uppmärksammat att det är vinter.

Dags att gå till bussen.


5 december 2012, 09:58
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Incognita skrev:
Hoppas innerligt att jag är åtminstone lite spännande, för det känns som världens bottennapp att vara både otrygg och tråkig. Siktar dock på att bli trygg genom terapin.

Är på biblioteket och väntar på en buss för tillfället. Jämfört med resten av kollektivtrafikresenärerna får jag nog säga att jag är vid gott humör. Men så har jag ju överdragsbyxor också. En annan har liksom uppmärksammat att det är vinter.

Dags att gå till bussen.


Kom ihåg att andra kanske inte uppfattar dig som tråkig!
Bilden av sig själv är oftast annorlunda än vad man själv ser.
Tänk där ute finns det säkert att någon eller några som tycker du är spännande , rolig , och en het brud! ;)
Kram / Kaninmamma


5 december 2012, 12:28
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Insnöad ( känns det som i alla fall.)


5 december 2012, 18:30
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Fan! Jag tror att jag håller på att deppa ihop alldeles. Vad skall det vara bra för nu då?! :x Har inte tid med det. :x

Allt är så tråååååååååkigt! Vill bara sova, hopslingrad med mina katter och ordentligt nedbäddad under täcket.


6 december 2012, 23:31
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Jag skulle göra exjobb om terahertzdetektorer för astronomitillämpningar men det finns tillämpningar i mängder av områden och nu har jag erbjudits att istället syssla med tillämpningen på förgasningsanläggningar. Känns ganska mycket mer intressant.


7 december 2012, 15:36
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Det låter ju bra. Grattis!

Här är det melankoli och tristess och prestationsångest och skrivkramp som gäller. Dessutom har jag ont i magen. Känner mig förgiftad. Och sonen har löss. Det är hans pappas vecka, och för egen del har jag inte märkt av några symptom - peppar, peppar... Fasar för kommande vecka. Sonen kan ju inte ens sova i egen säng.


7 december 2012, 15:41
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Äh, nu har jag faktiskt maginfluensa också! Hoppas hoppas att det är därför jag är så utmattad...

Fasen, vem skall nu äta upp min älggryta? Får väl frysa in den, med döskallemärkning på... Att värma ordentligt.


7 december 2012, 16:33
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Börjar krya på mig lite smått. Det blev inte så vidare värst ruggigt. Lite lagom slarv med städningen inför magsjuketider gör susen. Mitt immunförsvar är vältränat (min mamma städade varje dag när jag var barn, och jag var magsjuk jämt då; slutade vara det när jag flyttade hemifrån; blev det igen när jag gifte mig med en pedant; blev mer härdad när vi gick skilda vägar och jag åter måste sköta hushållet - så jag anser det vara empiriskt bevisat). Har t.o.m.kunnat äta av den goda älggrytan - till frukost. Men kroppen hävdar ändå att något virusotyg hålls där.


8 december 2012, 12:50
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Väldigt oinspirerad. vill ha vår och jag vill befinna mig i Dalarna. :03:


9 december 2012, 19:06
Ny tråd Svara på tråd  [ 5079 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 251, 252, 253, 254, 255, 256, 257 ... 508  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron