Ny tråd Svara på tråd  [ 5079 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 250, 251, 252, 253, 254, 255, 256 ... 508  Nästa
Dagsform 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Nja, statistiskt sett borde det väl finnas någon som är både och.


4 december 2012, 14:46
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Någon som "är" både och? Jag tror att det handlar minst lika mycket om vad man själva uppfattar som tryggt/otryggt eller tråkigt/spännande som faktiska egenskaper hos människor. Om man har fallit in i att koppla ihop polerna på det sättet är det nog vad man ser, oavsett hur landet ligger.


4 december 2012, 14:53
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Ja, någon som är både och. Jag pratar dock mest om en generell tendens; naturligtvis kan det säkerligen vara så att alla är allt någon gång.


4 december 2012, 16:34
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Det jag menade var att om man lärt sig att förknippa upplevelsen av spänning med en känsla av otrygghet, t.ex., så missar man nog en massa spännande helt enkelt för att man saknar den där känslan av otrygghet.


4 december 2012, 16:47
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Schueberird skrev:
Ja, någon som är både och. Jag pratar dock mest om en generell tendens; naturligtvis kan det säkerligen vara så att alla är allt någon gång.

;) Ja man har nog olika faser i livet.
Det har nog alla. Har man en period av motgångar så är man väl inte super kul som sällskap.
Sen har jag i alla fall en uppfattning om mig själv, och den stämmer inte med andras uppfattning. :D

Jag är egentligen jätte blyg , ingen tror mig för jag blir ADHD pratig, impulsiv, snackar hål i huvudet på omgivningen. :mrgreen:
Och tänker jag vill vara liten och inte synas.
Alla tror att jag har värsta självförtroendet.
Jag ser väl hel cool ut i vissa lägen. Möjligtvis dålig mimik !
Så jag ser sten tuff ut!
Eller helt blåst ut ! När man är superslut av all konsentration att förstå vad alla Nt säger. 8-)
Och man drömmer sig bort till en underbarare lugnare plats.


4 december 2012, 16:50
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Incognita skrev:
Det jag menade var att om man lärt sig att förknippa upplevelsen av spänning med en känsla av otrygghet, t.ex., så missar man nog en massa spännande helt enkelt för att man saknar den där känslan av otrygghet.


Ja, det finns säkert någon som tänker så också.


4 december 2012, 16:54
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Kaninmamma skrev:
Schueberird skrev:
Ja, någon som är både och. Jag pratar dock mest om en generell tendens; naturligtvis kan det säkerligen vara så att alla är allt någon gång.

;) Ja man har nog olika faser i livet.
Det har nog alla. Har man en period av motgångar så är man väl inte super kul som sällskap.
Sen har jag i alla fall en uppfattning om mig själv, och den stämmer inte med andras uppfattning. :D

Jag är egentligen jätte blyg , ingen tror mig för jag blir ADHD pratig, impulsiv, snackar hål i huvudet på omgivningen. :mrgreen:
Och tänker jag vill vara liten och inte synas.
Alla tror att jag har värsta självförtroendet.
Jag ser väl hel cool ut i vissa lägen. Möjligtvis dålig mimik !
Så jag ser sten tuff ut!
Eller helt blåst ut ! När man är superslut av all konsentration att förstå vad alla Nt säger. 8-)
Och man drömmer sig bort till en underbarare lugnare plats.


Hehe, nä, du framstår inte direkt som blyg. ;)


4 december 2012, 16:54
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Beror på att jag är på avstånd. ;)
:09:


4 december 2012, 16:57
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Idag är en sån dag jag tänker på hur mycket lättare det skulle vara att känna nån annan på kursen jag går så jag kunde samarbeta som det rekommenderas. Det blir mindre jobb på det viset.


4 december 2012, 17:59
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Jag har för mig jag kom ihåg mina piller imorse men känns som jag glömt dem.


4 december 2012, 18:03
Ny tråd Svara på tråd  [ 5079 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 250, 251, 252, 253, 254, 255, 256 ... 508  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron